Gå til innhold

Kjerringpilsen!

Anbefalte innlegg

Gjest malun

Herved innfører jeg et nytt begrep: Kjerringpilsen - for når man føler seg som ei grepa kjerring!

Nå har jeg: vært åtte timer på jobben, hentet lillemann i barnehagen, lært ham å sykle trehjulssykkel, raket hele hagen for løv, lagd fiskekakemiddag, sett og forklart barne-TV, lagt og sunget for lillemann, vasket og ryddet badet og stua, satt på to klesvasker, kastet et tonn aviser og kloret to misfargede skjorter...

Jeg er helt overveldet over min nyervervede prektigstatus og synes bestemt at jeg skal feire den med en aldri så liten pils å påvente av Judging Amy.

Skål!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100230-kjerringpilsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest malun

Skummet gjennom din dont uten å sperre opp øynene, men må innrømme at jeg hang meg opp i at du ser på Judging Amy, det er jo kjempegørr.

Åh nei, jeg synes Amy er en suverent god serie. Den trykker på alle de rette knappene, og er produksjonsmessig en genistrek, særlig hvis man tenker på den som et alternativ til David E. Kelleys serier i samme sjanger. Og Tyne Dalys rolle er fullstendig genial!

Men nå har jeg riktignok en faglig interesse av å se serier også, da. Det er en del av jobben min... ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100230-kjerringpilsen/#findComment-568290
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...