Gå til innhold

Veit du noe om mat??

Anbefalte innlegg

Gjest Husmor wannabe
Skrevet

Jeg trenger oppskrifter/ideer til mat som man kan ha midt i uka.Er lutlei pizza,pasta og pølser.Noen som vet om noen nettsteder der man kan finne tips og oppskrifter,eller kanskje har du en oppskrift selv?Tar mer enn gjerne imot ...

Skrevet

Kjøp ferdige karbonader til å varme i panna. Kok poteter, og ha grønnsaker ved siden av, rå eller kokte. Eller raspa. God hverdagsmiddag. Eventuelt bytte ut karbonadene med fiskekaker? Rikelig med tyttebærsyltetøy.

Hva med kylling, ris og salat?

Seibiff er jo billig og godt. Steikes med masse løk, og kokte poteter. Tyttebærsyltøy må du ha. Eller så er det mulig at det bare er jeg som synes det;-)

Bønner og flesk er digg. Med tyttebær selvfølgelig.

Hva med koteletter, ris og salat? Dropp tyttebæra her.

Laks er jo billig nå for tida. Kokte laksekoteletter, med poteter, kokte gulrøtter, agurksalat og rømme. LOTS of tyttebærsyltetøy!

Jeg bruker ofte ris istedet for poteter, men enkelte retter må du jo bare ha poteter til selvfølgelig. Kjøttkaker blant annet. For ikke å glømme tyttebæra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...