Gå til innhold

Kysse andre på munnen?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke så farlig vel?

Min kjæreste synes ikke det er ok at jeg kysser personer av det annet kjønn lett på munnen som en "hilsen". Han ville heller ikke ha kysset en annen jente på munnen.

Vi snakker om fullstendig ufarlige, tørre "hallo-kyss".

Selv synes jeg det er helt ok.

Er han for sjalu? Hva mener DU?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100289-kysse-andre-p%C3%A5-munnen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du tenkt på smittefaren??!!

Syns det er fjollete å kysse venner slik.

Men dette er et spørsmål om kultur.

I noen vennekretser og land er dette helt akseptert.

Jeg syns du skal respektere kjærestens følelser rundt dette. Er vel ikke så viktig for deg å kysse venner?

Annonse

Syns det er fjollete å kysse venner slik.

Men dette er et spørsmål om kultur.

I noen vennekretser og land er dette helt akseptert.

Jeg syns du skal respektere kjærestens følelser rundt dette. Er vel ikke så viktig for deg å kysse venner?

Nei, jeg går ikke rundt å kysser på venner. Jeg pleide å gi mine venninder tungekyss da jeg traff dem før, men så ble kjærestene deres så sure.

Gjest Pricilla

Hadde DU likt at han nussa på alle jenter han kjenner?

Jeg synes det er upassende! Kjæresten min får et lett kyss når vi møtes, gode venner får en klem og et lite nuss på kinnet/i lufta enkelte ganger ; ) Og det holder i massevis!

han ikke behov for å nusse rundt på andre folk enn snuskelusken min! ; ) Kjæresten min hadde blitt dritsur på meg, det hadde jeg på han også hadde han kyssa andre jenter som han kysser meg når vi møtes.

Synes du bør gi deg med det så lenge kjøresten din reagerer på det (noe som er helt normalt!!)

Annonse

Gjest prust

Jeg ville IKKE likt om mannen min hadde kysset andre kvinner på munnen. Jeg har heller ikke den vanen - å kysse andre menn enn min egen mann på munnen.

Skjønner godt at han reagerer. Var ikke så veldig begeistret for den franske hilsingen da jeg bodde der - med tørre kyss på begge kinn. Synes kyssing skal forbeholdes nærmeste familie!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...