Gå til innhold

hvor mange nick bruker du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Nei, det er ikke meg. Helt ærlig, jeg har ingen andre faste nick, men overveier å skaffe meg et hver gang jeg går inn og får så mye pes av de snevre på småbarnsforum :o)

Bare du ikke forteller at du surrer fast ungen med glassfiberteip til en stol og settern i kølkjellern når du skal på fylla et par dager, så går det bra.

Rødhette var hu om spiste ulven, feide over de sju dverger og dro til Bloksbeg på en sopelime.

Bare du ikke forteller at du surrer fast ungen med glassfiberteip til en stol og settern i kølkjellern når du skal på fylla et par dager, så går det bra.

Rødhette var hu om spiste ulven, feide over de sju dverger og dro til Bloksbeg på en sopelime.

Kanskje jeg skal overveie det nicket men jeg tror faktisk det er reservert. Det var da en som kalte seg Rødhette før eller er hun her kanskje enda.

*gisp*

Jeg visste det!

Du hadde rett hele tiden, kie. Det er jo lenge siden du fant ut at jeg er veldig mange av brukerne her inne.

Men det tar på å være så mange på èn gang, så jeg fant ut at det var like godt å avsløre hele greia. Jeg skal trappe ned til ca 50 nick.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...