Eline Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 pizza, hamburger og spagetti. Ja for å ikke snakke om godteri mellom måltidene. Dette kan da umulig være bra? Kjenner flere barnefamilier som sier de serverer kun dette. Gjerne pizza (kjøpe pizza)3-4 ganger i uken. Så flirer de at dette er det eneste de har tid til å ordne istand. Jeg syntes virkelig synd på disse barna. Tørr ikke å tenke på hva de får til matpakke, om de i det hele tatt får noen matpakke da på skolen. Barna er jo ikke tjukke, men de er "i godt hold". Jeg har hatt noen av de til middag og da har de spist som om de ikke har fått mat før... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dewey Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hjemmelaget pizza er jo genial mat for barn, der kan man gjemme bort mye sunt:-) Men kjøpepizza... Herregud. Jeg så bakpå en Grandiosapakke et eller annet sted (spiser aldri sånn dritt selv) at produsenten vil ha oss til å tro at man gjør noe SUNT når man spiser Grandiosa. Eh... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Ja, ja, barna blir jo mette, men de får ikke i seg noe særlig med næringsstoffer. Om pizzaen osv. ble supplert med mye grønnsaker og frukt så kanskje, men det blir vel ikke "tid" til det heller... Ellers så tar det 20 minutter å steke en pizza, på den tiden rekker du å lage veldig mye god mat... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pås Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Det er mange barn som jeg synes mye mer synd på, enn de som får Grandiosa til middag et par ganger i uken.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.