Gå til innhold

Yes yes yes! Det blir ferie på meg i år også! : )

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, jeg er litt usikker på om du benytter deg av ironi eller ikke er helt klar over hva "restskatt" betyr.

Jeg vil nødig være den som avbryter gledesdansen din, og skal derfor holde kjeft :)

Det la ikke jeg merke til! Pinlig, idiotbabette!

Enten skrev hun feil, eller så er hun ironisk.

Det kunne jo være at hun skal feriere med kemneren, dvs. at han stikker skattepengene i egen lomme.

Nei, nå rører jeg.

Hehe, jeg er litt usikker på om du benytter deg av ironi eller ikke er helt klar over hva "restskatt" betyr.

Jeg vil nødig være den som avbryter gledesdansen din, og skal derfor holde kjeft :)

Sukk -lurer på om jeg kan få en ferie for 693? :)

Ulv I Faarikaal

Det la ikke jeg merke til! Pinlig, idiotbabette!

Enten skrev hun feil, eller så er hun ironisk.

Det kunne jo være at hun skal feriere med kemneren, dvs. at han stikker skattepengene i egen lomme.

Nei, nå rører jeg.

Du har hørt hvordan kemneren gjør det ?

Så det svir i pungen !

Annonse

Gratulerer! Jeg vet hva jeg hadde gjort -dratt til Thailand. Skal du investere, kanskje?

Jeg skal prøve å legge opp litt penger, så de kommer godt med til det.

En Thailandstur høres for øvrig ikke dumt ut, men jeg får drøye den til jeg blir stinn av gryn :)

Gjest Pricilla

veit det.. Gikk litt fort i svingene! ; ) hehe... "Foreløpig beregnet skatt TIL GODE"

Jeg skal prøve å legge opp litt penger, så de kommer godt med til det.

En Thailandstur høres for øvrig ikke dumt ut, men jeg får drøye den til jeg blir stinn av gryn :)

Godt å høre at det er noen som er lurere enn meg når det kommer til penger :)

Annonse

Godt å høre at det er noen som er lurere enn meg når det kommer til penger :)

Hehe, hadde noen hørt den omtalen om meg så hadde de liggi langflate på gulvet her nå og ledd. Jeg er ganske horribel med penger, så dersom du er verre enn meg så ligger du syltynt ann :)

Men nå får jeg rundt 20000 i ferie penger samt disse 7500, så da tenkte jeg at jeg har en gylden mulighet til å for en gangs skyld sette av litt.

Hehe, hadde noen hørt den omtalen om meg så hadde de liggi langflate på gulvet her nå og ledd. Jeg er ganske horribel med penger, så dersom du er verre enn meg så ligger du syltynt ann :)

Men nå får jeg rundt 20000 i ferie penger samt disse 7500, så da tenkte jeg at jeg har en gylden mulighet til å for en gangs skyld sette av litt.

Nei, jeg var ille ute jeg, men jeg ble reddet av krefter utenfor meg selv (mannen min). Nå har vi god råd alltid.

Eller bare overlat alt sånt til en som synes det er OK å åpne regninger og sånt. Det gjorde jeg, og nå har altså alt ordnet seg :)

Jeg får begynne å vandre på disse inn-stedene i Bogstadveien så kanskje jeg plutselig møter på en frøken rik som jeg kan gifte meg med, få felleseie og så gå for halvparten når jeg blir lei :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...