Gå til innhold

Re: Skatt tilgode

Anbefalte innlegg

happy1365380345
Skrevet

På min selvangivelse står det foreløpig beregnet skatt tilgode (uten renter) kr. 8 :)

Noen som har noen artige forslag til hva den summen kan brukes til *lol*?

Vel, det er nå bedre enn restskatt hihi, så jeg tror jeg går ut og feirer i kveld.

Skrevet

Med renter så skal du ikke se bortifra at du får råd til en kvikk lunsj!

Slå deg løs for penga. Det er mitt råd!

happy1365380345
Skrevet

Med renter så skal du ikke se bortifra at du får råd til en kvikk lunsj!

Slå deg løs for penga. Det er mitt råd!

Kvikklunsj er jo skikkelig digg da :)

Skrevet

Kvikklunsj er jo skikkelig digg da :)

Den beste sjokoladen :)

happy1365380345
Skrevet

Den beste sjokoladen :)

mm :)

Tar med et lass på påskeferie :)

Gjest kemneren
Skrevet

tilgode skatt under kr 20 utbetales ikke, og restskatt under kr 100 innkreves ikke, så da slipper du jo problemet med hva du skal bruke de til :).

Skrevet

tilgode skatt under kr 20 utbetales ikke, og restskatt under kr 100 innkreves ikke, så da slipper du jo problemet med hva du skal bruke de til :).

Er det bare restskatt under 100 kroner som ikke kreves? Trodde det var 300, jeg.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Send dem 12 kr, så du kommer over 20.

happy1365380345
Skrevet

Send dem 12 kr, så du kommer over 20.

Hehe :)

De har skattet meg i feil skatteklasse. Wiii - det betyr mer enn 8 kroner tilgode det :)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hehe :)

De har skattet meg i feil skatteklasse. Wiii - det betyr mer enn 8 kroner tilgode det :)

Det kan jo regnes ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...