Gjest For 1 GRIS Skrevet 9. april 2003 Skrevet 9. april 2003 Jeg skjønner ikke hva hun der Henriette ser i bonden, det smeller jo i røva på fyren hele tiden.For en ekkel type! 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. april 2003 Skrevet 9. april 2003 Jeg er enig i at Halvor ikke er noe særlig, men luft i magen er vel ikke noe særlig dumpe-grunn ? 0 Siter
naiv Skrevet 9. april 2003 Skrevet 9. april 2003 ..og ikke skjønner jeg hvorfor han er på ræva etter henne heller. 0 Siter
Gjest For 1 GRIS Skrevet 9. april 2003 Skrevet 9. april 2003 Jeg er enig i at Halvor ikke er noe særlig, men luft i magen er vel ikke noe særlig dumpe-grunn ? Nei,det er det ikke.Men når han går og smeller med røvva rett i kamera med vilje hele tida, da synes jeg han er lite apetittlig. 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. april 2003 Skrevet 9. april 2003 Nei,det er det ikke.Men når han går og smeller med røvva rett i kamera med vilje hele tida, da synes jeg han er lite apetittlig. Ja... Har ikke sett det jeg. Ser du på canal digital eller? Skjer det noe spennende i kveldens episode på tvn tror du? 0 Siter
Gjest For 1 GRIS Skrevet 9. april 2003 Skrevet 9. april 2003 Ja... Har ikke sett det jeg. Ser du på canal digital eller? Skjer det noe spennende i kveldens episode på tvn tror du? Jeg aner ikke hva som har skjedd siden tv norges episode i går, har ikke hatt tid til og se på c.digital.Er ikke såh sykelig interresert heller da, men har fått med meg uvanene til bonden(forde han driver jo på hele tiden!) :-) 0 Siter
Jane Skrevet 9. april 2003 Skrevet 9. april 2003 Nei,det er det ikke.Men når han går og smeller med røvva rett i kamera med vilje hele tida, da synes jeg han er lite apetittlig. Gjør han det? Synes det høres festlig ut. Når det er sagt har jeg ikke sansen for verken bonden eller Henriette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.