Gå til innhold

Kopiere musikkfiler med Nero

Anbefalte innlegg

Gjest lis@bet

Har litt problemer her nå. Ikkeno problem å brenne musikkfiler som er lastet ned fra nettet, men da jeg derimot skulle mikse ihop en CD bestående av både nedlastede filer og filer kopiert over på PCen via Windows Media Player, da fikk jeg problemr ja. "Nero can not read this file!" og stenging av hele programmet.

Trodde da at kopiering skulle være det aller enkleste.. Valgte altså alternativet "Audio CD" da jeg ble spurt om hva jeg ville brenne. Prøvde så å velge "Data CD", og da aksepterte den alle filene, men CDen kan selvfølgelig bare spilles av via PCen..

Så, hva gjør jeg med de kopierte musikkfilene for å få brent dem på en vanlig audio CD??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100370-kopiere-musikkfiler-med-nero/
Del på andre sider

Fortsetter under...

petter smart

Hvilket format har filene du kopierte via WMP? Det er ikke sikkert Nero støtter dette formatet. Du bør enten "rippe" sangene til wav eller mp3. Det finnes mange programmer for å gjøre dette, sjekk på download.com Du finner også programmer der som kan konvertere de filene du har til wav eller mp3 slik at du kan lage en audio cd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...