Gjest Raffine Skrevet 9. april 2003 Skrevet 9. april 2003 Jeg har gått opp fem kilo siden jul, og trives ikke i det hele tatt. Klærne er blitt trange, og jeg føler meg uattraktiv, og humøret synker. Det verste er at jeg ikke har motivasjon til å slanke meg igjen. Jeg er så tom for energi, og det eneste jeg har lyst til å gjøre når jeg kommer hjem fra skolen er å kjøre i meg masse snop og tilbringe resten av kvelden foran tv-en. Tidligere trente jeg ca. 3 ganger i uka, spiste sunt og variert og hadde en mye mer positiv innstilling til livet. Hvordan skal jeg greie å snu trenden? Jeg bestemmer meg hver kveld for å skjerpe meg, men det resulterer bare i skuffelser på skuffelser... Og jo mer skuffet jeg blir, jo mer deprimert blir jeg. Og jo mer deprimert jeg blir, jo mer spiser jeg. ARGH! Hjelp meg noen. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 9. april 2003 Skrevet 9. april 2003 Det er ingen andre enn du selv som kan hjelpe deg, for du vet åpenbart hva som må til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.