Gå til innhold

Å måle livvidden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest litt lubben

Jeg tror da de aller fleste av oss har livvidden over navlen. Livvidden er aldri problem å måle, da er det verre å finne riktig sted for måling av hoftevidde.

Jeg er uenig i at livvidden er enkel å måle. Jeg har samme problem som tsk tsk. Jeg er mye tjukkere under navlen enn over. Derfor må det jo være der man måler, eller altså der man er tjukkest. Hvis man skal kjøpe klær. Ellers får man dem jo ikke på seg!

Nå vet ikke jeg om jeg er unormal på noen måte, men på meg går hoftekammen helt opp til navlehøyde, så om jeg skulle måle under navlen ville det jo være toppen av hoftene jeg målte og ikke livet. Livet er der hvor det naturlig er smalest.Altså for meg, og nok for ganske mange andre like over navlen.Det stedet det vil være naturlig å knytte et belte rundt magen når du har på en kjole med knyttebelte f.eks er livet.

Jeg er uenig i at livvidden er enkel å måle. Jeg har samme problem som tsk tsk. Jeg er mye tjukkere under navlen enn over. Derfor må det jo være der man måler, eller altså der man er tjukkest. Hvis man skal kjøpe klær. Ellers får man dem jo ikke på seg!

Jeg er også litt tjukke under navvlen, det er der jeg måler mest faktisk, så jeg regner det som hoftevidde.

Annonse

Gjest Pricilla

Måler navelen jeg! Det er jo der flesket er.. og skal jeg få vite om det har blitt mindre bør ejg jo måle der.. Over navelen er det det samme hele tiden.. : ) Ingen andre skal ha mine mål allikevel.. bare måler for å se om det har minket! det har det desverre ikke.. hehe...

Kjøpe sykkel må jeg visst!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...