damedame Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hei! Har et teknisk problem: Har en compaq armada e500, bærbar pc. I den siste tiden har den ved mange anledninger stoppet helt opp. Musepekeren "fryses" i skjermbildet og ingen bevegelser kan utføres overhode. Kontroll, alt, delete - funksjonen virker heller ikke. Jeg har da tatt ut batteri og fast kontakt og slått på maskinen igjen - kan dette skade maskinen? Etter at jeg innstallerte imesh (nedlastningsprogram for musikk) synes jeg at maskinens vifte jobber mer, og maskina virker veldig varm. Kan det være virus på maskinen min? Har ikke hatt andre problemer med dem enn de nevnte. Har heller aldri åpnet mail fra ukjente og tror ikke at jeg kan ha fått virus fra kjente avsendere. Masiknen har i løpet av siste halvtime "frosset" ca 5-6 ganger. Har kuttet strømtilførsel alle gangene... Og slått på igjen. Kjører forøvrig ikke mange programmer samtidig. Gjerne musikk og en eller to, toppen tre, "windows-sider". Kan det være matsmuler som forkrøpler vifta? Noen tanker om hva problemene kan skyldes, eventuellt tips om hva jeg kan gjøre? Har ingen garanti, da jeg kjøpe maskinen brukt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100401-pc-som-stopper-helt-opp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.