Gå til innhold

Hvor skal du i påska?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fjellet på Vestlandet!

Skikkelig ski-påske med overnatting på stølen, skitur med pulk og grilling av pølser.

Et par dager i skogen med vedhogst, et par dager i slalåmbakken (svigermor har lovet å passe ungene minst én hel dag).

Spise god mat, strikke, lese, være sammen med mann og barn og svigerforeldre, gå på kino.

ÅÅÅÅÅÅ, som jeg gleder meg!

Skal på hytta ved sjøen, med sambis og barn, samt mine foreldre. Deilig ved sjøen nå som påsken er så sen.

Reiser på onsdag og blir til søndag (tror jeg). Skal gå turer, strikke, lese , lage god mat og bare kose meg.

Har allerede begynt å tegne "skattekart" som sønnen vår skal bruke i jaken på påskeegget.

SOM jeg gleder meg!!!

Annonse

Må finne en plass å sove over i helga i alle fall, for eksen har lånt bort leiligheten min til et vennepar av oss som kommer fra Oslo. Skal treffe ei venninne med samboer som kommer hjem fra Spania i påska, kanskje ta en tur på langrenn, kanskje en tur i slalombakken, kanskje en tur ned til sjøen, og kanskje en tur til Oppdal på ski.

Kjekt å bo så sentralt til alt mulig! :) Det blir stort sett hjemmepåske i år.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...