conan Skrevet 10. april 2003 Skrevet 10. april 2003 ...blitt gruelig kjedelig her. *Strekker begge hendene til himmels* 0 Siter
vin Skrevet 10. april 2003 Skrevet 10. april 2003 Vet ikke hvordan du har det , men her er det ikke kjedelig ;o) Om en time skal jeg og 4 unger ut i skogen og grille ....kooos! 0 Siter
shandy Skrevet 10. april 2003 Skrevet 10. april 2003 Rekker opp hånda, men gidder ikke å lage noe liv selv heller, så da kan man igrunn la være å klage. Du også :-) 0 Siter
conan Skrevet 10. april 2003 Forfatter Skrevet 10. april 2003 Rekker opp hånda, men gidder ikke å lage noe liv selv heller, så da kan man igrunn la være å klage. Du også :-) Jeg er alltid hypp på en fight, men det diskuteres jo bare podagraer og sånt her om dagen... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. april 2003 Skrevet 10. april 2003 *Rekker hånda i været og er i grunnen enig med Shandy.* Faen heller, jeg må jo faktisk JOBBE litt om dagen, så stille som det er her! ;o) 0 Siter
shandy Skrevet 10. april 2003 Skrevet 10. april 2003 Jeg er alltid hypp på en fight, men det diskuteres jo bare podagraer og sånt her om dagen... Følger ikke med, bare suser innom og leser litt her, og litt der. Trallala, kikker på annet isteden. Mail har jeg også 0 Siter
Gjest Signert Skrevet 10. april 2003 Skrevet 10. april 2003 Snobb. Det har du jo ansvar for selv. 0 Siter
conan Skrevet 10. april 2003 Forfatter Skrevet 10. april 2003 Snobb. Det har du jo ansvar for selv. Hva det har med snobb å gjøre, må du gjerne forklare nærmere, men til din informasjon har jeg både startet flere tråder og respondert på andre, så jeg tror ikke det er fraværet av egeninnsats som nødvendigvis er problemet.... 0 Siter
Babette Skrevet 10. april 2003 Skrevet 10. april 2003 Følger ikke med, bare suser innom og leser litt her, og litt der. Trallala, kikker på annet isteden. Mail har jeg også Og sånn går nå dagan.... Skal du på hemmelig kjærlighetsferie med Berthold i påsken? 0 Siter
Gjest Signert Skrevet 10. april 2003 Skrevet 10. april 2003 Hva det har med snobb å gjøre, må du gjerne forklare nærmere, men til din informasjon har jeg både startet flere tråder og respondert på andre, så jeg tror ikke det er fraværet av egeninnsats som nødvendigvis er problemet.... Orker ikke forklare, men det var søtt ment........... Jada, skjønner at det ikke kom fram, men hadde du høøøørt meg si det, så hadde du skjønt. Blunk. 0 Siter
Good Golly! Skrevet 10. april 2003 Skrevet 10. april 2003 Jeg synes dette innlegget var kjedelig. Kan du ikke heller skape en interesant debatt eller noe? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.