Gå til innhold

Rekk opp hånden, dersom du synes det er ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

...blitt gruelig kjedelig her.

*Strekker begge hendene til himmels*

Skrevet

Vet ikke hvordan du har det , men her er det ikke kjedelig ;o)

Om en time skal jeg og 4 unger ut i skogen og grille ....kooos!

Skrevet

Rekker opp hånda, men gidder ikke å lage noe liv selv heller, så da kan man igrunn la være å klage.

Du også :-)

Skrevet

Rekker opp hånda, men gidder ikke å lage noe liv selv heller, så da kan man igrunn la være å klage.

Du også :-)

Jeg er alltid hypp på en fight, men det diskuteres jo bare podagraer og sånt her om dagen...

Skrevet

*Rekker hånda i været og er i grunnen enig med Shandy.* Faen heller, jeg må jo faktisk JOBBE litt om dagen, så stille som det er her! ;o)

Skrevet

Jeg er alltid hypp på en fight, men det diskuteres jo bare podagraer og sånt her om dagen...

Følger ikke med, bare suser innom og leser litt her, og litt der.

Trallala, kikker på annet isteden. Mail har jeg også ;)

Skrevet

Snobb. Det har du jo ansvar for selv.

Hva det har med snobb å gjøre, må du gjerne forklare nærmere, men til din informasjon har jeg både startet flere tråder og respondert på andre, så jeg tror ikke det er fraværet av egeninnsats som nødvendigvis er problemet....

Skrevet

Følger ikke med, bare suser innom og leser litt her, og litt der.

Trallala, kikker på annet isteden. Mail har jeg også ;)

Og sånn går nå dagan....

Skal du på hemmelig kjærlighetsferie med Berthold i påsken?

Gjest Signert
Skrevet

Hva det har med snobb å gjøre, må du gjerne forklare nærmere, men til din informasjon har jeg både startet flere tråder og respondert på andre, så jeg tror ikke det er fraværet av egeninnsats som nødvendigvis er problemet....

Orker ikke forklare, men det var søtt ment...........

Jada, skjønner at det ikke kom fram, men hadde du høøøørt meg si det, så hadde du skjønt.

Blunk.

Skrevet

Jeg synes dette innlegget var kjedelig. Kan du ikke heller skape en interesant debatt eller noe?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...