Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bruk blonde shampo.De produktene er knallbra! Selges bla på kapal og H&M

De pleier jeg å bruke men synes håret likevel er for gult. Det var derfor jeg skulle prøve blåshampoen fra frisøren.

Tror du blondesshampoen får bort blåfargen?

Det er lekkert med blågrått spettete hår i det blonde :o)

De pleier jeg å bruke men synes håret likevel er for gult. Det var derfor jeg skulle prøve blåshampoen fra frisøren.

Tror du blondesshampoen får bort blåfargen?

Det er lekkert med blågrått spettete hår i det blonde :o)

Prøv en rense-shampoo. Billige varianter fåes kjøpt på H&M. Bruk en god balsam etterpå for håret blir tørt av det.

Hva med å prøve en blond toning? Enten sånn engangspakke for 15 kr eller en skumfarge til rundt 50'lappen. Fåes kjøpt der du kjøper hårfarge. Sliter ikke på håret.

Annonse

Prøv en rense-shampoo. Billige varianter fåes kjøpt på H&M. Bruk en god balsam etterpå for håret blir tørt av det.

Hva med å prøve en blond toning? Enten sånn engangspakke for 15 kr eller en skumfarge til rundt 50'lappen. Fåes kjøpt der du kjøper hårfarge. Sliter ikke på håret.

Jeg tror jeg prøver en blond toning som ikke sliter på håret. Takk for rådet. Uff, dette er ganske komisk *LOL*

20 min.

Noen hær inne sa det var greit hvis man hadde problemer med at det ble gult. Et forsøk verdt, tenkte jeg og prøvde. Men ikke vellykket altså :o)

Jeg er nesten sikker på at frisøren sa et par minutter til meg, kanskje 5? (det er noen år siden), og når jeg hadde fått den ønskede fargen skulle jeg bruke den som vanlig shampo.

Jeg tror jeg prøver en blond toning som ikke sliter på håret. Takk for rådet. Uff, dette er ganske komisk *LOL*

Du kan jo skaffe deg Dame Edna- briller som står i stil med håret! Jeg synes det høres artig ut med blått hår.

Selv fikk jeg grønt en gang jeg skulle farge det lysere.

"Du har grønt hår", sa folk til meg. Som om jeg ikke hadde speil.

Annonse

ta litt zalo på de blå stripene og la det virke litt. funker garantert, selv om det høres litt rart ut.

det samme skjedde meg en gang og ..

Det blir zalo for meg. Frisøren visste ikke hva jeg skulle gjøre.

Godt å høre at det er flere som gjør dumme ting :o)

Du kan jo skaffe deg Dame Edna- briller som står i stil med håret! Jeg synes det høres artig ut med blått hår.

Selv fikk jeg grønt en gang jeg skulle farge det lysere.

"Du har grønt hår", sa folk til meg. Som om jeg ikke hadde speil.

Et annet tips er å kure håret med en hårkur eller masse balsam. La det sitte leeenge i håret, gjerne over natta.

(Bruk et håndkle rundt)

Kan hende (mis)fargen blir trekt ut da.

Et annet tips er å kure håret med en hårkur eller masse balsam. La det sitte leeenge i håret, gjerne over natta.

(Bruk et håndkle rundt)

Kan hende (mis)fargen blir trekt ut da.

Jeg gikk innom frisøren og han klinte noe gult skum i. Så nå er jeg blond med gule og blå striper. Blir jeg snart svensk????

Han sa det ble vasket ut etterhvert. Så det får bli vask og hårkur hver dag. Håret mitt er allerede helt knusk fra bleiking og permanent.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...