Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg ser ikke bort fra at den som har gitt deg rådet om å ha i den blå/lilla shampooen lenge kan være meg... Folk har åpenbart fått utdelt forskjellig type hår. Du må uansett prøve deg litt fram.

Jeg prøver nok igjen men jeg skal ikke ha det i så lenge.

Kanskje det var du som gav meg rådet. Uansett, hvordan kan du vite at håret mitt er ganske stålull for tiden :o)

Fortsetter under...

Jeg gikk innom frisøren og han klinte noe gult skum i. Så nå er jeg blond med gule og blå striper. Blir jeg snart svensk????

Han sa det ble vasket ut etterhvert. Så det får bli vask og hårkur hver dag. Håret mitt er allerede helt knusk fra bleiking og permanent.

Tøøft!

Tror du har godt av å kure håret mye framover eventuelt bruke en god balsam.

Det tar litt av fargen og hjelper når håret er tørt.

Nå har vi andre blondisene lært av dine feil og prøver ikke 20 min med blåshampo :)

Tøøft!

Tror du har godt av å kure håret mye framover eventuelt bruke en god balsam.

Det tar litt av fargen og hjelper når håret er tørt.

Nå har vi andre blondisene lært av dine feil og prøver ikke 20 min med blåshampo :)

Kan ikke anbefales nei :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...