Gå til innhold

Hva irriterer deg mest ???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

9

• shandy

5

• asterix

3

• nolte

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest policy

Han stjeler ikke bare fra småbarnsfamilier. Han stjeler fra alle med dårlig økonomi, syke og funksjonhemmede og de som allerede ligger nede.

Ja det har du rett i, han er en utrolig arrogant og maktsyk statsminister. Han gjør hva som helst for å få sitte på taburettene. Jeg har mailet ham i kveld og sagt min mening.

Annonse

happy1365380345

Ja det har du rett i, han er en utrolig arrogant og maktsyk statsminister. Han gjør hva som helst for å få sitte på taburettene. Jeg har mailet ham i kveld og sagt min mening.

Ingen ting irriterer meg :)

Betyr det at jeg burde ta en tur til fastlegen min?

Mest de som kjører 10, 20 og 30 km/t under fartsgrensen, selv om vær og føreforhold er ideelle. De kan kjøre slik i milevis uten å se at køen blir lengre og lengre bak. Hvorfor de skal kjøre så sakte er en gåte og hvorfor de ikke kan kjøre tilside av og til er en enda større gåte. Makan til tullinger, det skulle ikke være rare omløpet til for å forstå at man burde ta litt hensyn og kjøre tilside av og til.

Men også dem som ikke bruker blinklys og lys, unngår å legge seg ut til siden når de skal svinge eller de som står bak en som skal svinge og ikke passerer på den ene siden hvis det er plass.

Jeg kjører ikke bil, men bruker tog, t-bane og buss. Det som irriterer meg mest, er den flokken av hjernedøde egoister som skal PÅ når jeg skal AV slike transportmidler. De er så opptatt av å sikre seg selv en sitteplass, at de nærmest blokkerer hele utgangen og brøyter seg vei inn på toget før folk har kommet av!! Noen står der, som DUMME NEK, og sperrer døra fullstendig. Tror de at jeg kan gå tvers igjennom dem, eller!!??? Jeg får så lyst å gi slike folk en saftig dytt og si"Fløtt deg, treskalle, og slipp folk av!"

Normal høflighet er å stå litt til siden og slippe folk av,før du presser deg frem.

Mest de som kjører 10, 20 og 30 km/t under fartsgrensen, selv om vær og føreforhold er ideelle. De kan kjøre slik i milevis uten å se at køen blir lengre og lengre bak. Hvorfor de skal kjøre så sakte er en gåte og hvorfor de ikke kan kjøre tilside av og til er en enda større gåte. Makan til tullinger, det skulle ikke være rare omløpet til for å forstå at man burde ta litt hensyn og kjøre tilside av og til.

Men også dem som ikke bruker blinklys og lys, unngår å legge seg ut til siden når de skal svinge eller de som står bak en som skal svinge og ikke passerer på den ene siden hvis det er plass.

Enig!

Annonse

Oslo Sporveier

Avisbudet vårt som ikke skjønner at avisa blir våt og uleselig når den legges på trappa og ikke i aviskassa

Gamle damer som blander seg inn i ting de ikke har noe med (eller skjønner noe av)

Menn med hatt som kjører konstant 20 km/t under fartsgrensa

Han som har kontor ved siden av meg og tror han fritt kan komme og låne CD platene mine uten å legge dem på plass igjen. Forresten har han okkupert en hel bokhylle til å ha Petter Dass´ samlede verker og filosofibøker også. Jævla sullik.

Små byråkrater som ikke for sitt bare liv tør eller vil tenke selv og ta bittesmå, egne beslutninger. Ufattelig provoserende og plagsomt.

Sendrektige servicemennesker er i det hele tatt egnet til å terge opp gråstein.

I den hjemlige sfæren tilter jeg _hver dag_ over oppvasken. Har dessverre ikke råd til oppvaskmaskin.

Og så irriterer det meg at hvis jeg gir barna lillefingeren når det gjelder tv, pc og spill på begge tar de ikke bare den ene hånda, men jafser i seg begge uten blygsel. Tv er nok djevelens oppfinnelse.

Nå kom det rennende her...

Det er også irriterende å snakke med folk i telefonen som holder på med et eller annet. Det er lett å merke at de er litt distré, det klunkes og klankes i andre enden, gjespes, 'vent litt, det ringer i den andre telefonen'. Manglende telefonskikk altså.

Dessuten har jeg en helt utrolig provoserende nabo, en _gretten_ gammel fyr, periodedranker og generelt frekk. Skulle ønske han drakk bestanding, da er det merkelig nok helt musestille fra den kanten :-)

Men bortsett fra dette er jeg en veldig positiv og blid person, altså *skynder seg å tilføye*

Små byråkrater som ikke for sitt bare liv tør eller vil tenke selv og ta bittesmå, egne beslutninger. Ufattelig provoserende og plagsomt.

Sendrektige servicemennesker er i det hele tatt egnet til å terge opp gråstein.

I den hjemlige sfæren tilter jeg _hver dag_ over oppvasken. Har dessverre ikke råd til oppvaskmaskin.

Og så irriterer det meg at hvis jeg gir barna lillefingeren når det gjelder tv, pc og spill på begge tar de ikke bare den ene hånda, men jafser i seg begge uten blygsel. Tv er nok djevelens oppfinnelse.

Nå kom det rennende her...

Det er også irriterende å snakke med folk i telefonen som holder på med et eller annet. Det er lett å merke at de er litt distré, det klunkes og klankes i andre enden, gjespes, 'vent litt, det ringer i den andre telefonen'. Manglende telefonskikk altså.

Dessuten har jeg en helt utrolig provoserende nabo, en _gretten_ gammel fyr, periodedranker og generelt frekk. Skulle ønske han drakk bestanding, da er det merkelig nok helt musestille fra den kanten :-)

Men bortsett fra dette er jeg en veldig positiv og blid person, altså *skynder seg å tilføye*

Glemte:

Bilister som ikke gjør jobben sin i følgende situasjon:

Lysregulert kryss, bilen foran meg og jeg skal svinge til venstre og ligger i venstre fil mens trfikken videre framover flyter forbi til høyre for oss. Det er grønt, men nevnte bil foran meg skjønner ikke at h*n skal kjøre godt inn i krysset selv om det er vikeplikt for motgående trafikk. Resultat: Idet lyset skifter til rødt står fortsatt dusten parkert evt. vrenger febrilsk over til venstre mens jeg må vente på neste grønne lys. Argh!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...