Gjest policy Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 å skrive på DOL, er det SDD, og hvor er det blitt av Sør? Har han kapitulert sammen med irakerne? mvh 0 Siter
Gjest SDDfan Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Har en mistanke om at det er en som kaller seg Ha-vanskelig (eller noe sånnt) er ex Sør. Har jeg rett, tro ?? 0 Siter
Gjest Sør er på ferie Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Har en mistanke om at det er en som kaller seg Ha-vanskelig (eller noe sånnt) er ex Sør. Har jeg rett, tro ?? . 0 Siter
Ha-vanskelig Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Har en mistanke om at det er en som kaller seg Ha-vanskelig (eller noe sånnt) er ex Sør. Har jeg rett, tro ?? Hei, Paranoia kan behandles. Jeg oppfordrer deg til å oppsøke din fastlege for videre henvisninger til korrekt ekspertise. God bedring! Med vennlig hilsen, 0 Siter
favn Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Har en mistanke om at det er en som kaller seg Ha-vanskelig (eller noe sånnt) er ex Sør. Har jeg rett, tro ?? Ikke kall deg 'SDDfan'. Det var ganske dumt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.