Gå til innhold

Påsketur - Et lite mareritt

Anbefalte innlegg

Så er faenskapet her igjen.

Storfamilien drar forventningsfullt av gårde, og møter ei nedsnødd hytte, og starter ferien med å skuffe ut all musemøkka.

Med 13 personer på 48 kvm, og dårlig vær, så varer ludo-moroa maks to dager. Deretter er spenningsnivået så høyt, at hvis du stikker fram pekefingen til noen, så biter de den av.

Husk også at 13 pers driter jævlig mye, så den biologiske prosessen i dassen henger ikke med. Det er også et trivelig innslag.

Uten dusj, så lukter folk dessuten jævlig vondt etter 3-4 dager.

Alle de grinete unga, blir utsatt for en voldsbruk som gir de traumer langt opp i voksen alder.

Sjarmerende??? Nei, takke meg til en urban påskeferie.;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100548-p%C3%A5sketur-et-lite-mareritt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ørkenvandreren

Ha-ha,

Har et slikt minne fra en påskeferie på Tynset i 10-12 års alderen, med det tillegget at brønnen haddde fryst og oppvarmingskilden kun var ved (gjett om det var kaldt om morgenen....)

Har faktisk ikke vært på påskeferie i fjellet etter det (selv om dette skyldes flere faktorer enn Tynset-turen).

Gjest Bølla Mikke

Å fy faen! Hadde ALDRI I LIVET vært med på en sånn tur. Skal jeg på hyttetur, skal det være strøm og dusj der. Og dass innendørs. Asså du, ærlig talt, kan du ikke skylde på et par sjuke unger og bli hjemme?

"Skal jeg på hyttetur, skal det være strøm og dusj der. Og dass innendørs"

P.I.N.G.L.E.

Jeg er også invitert på en sånn stor hyttetur med mange, mange mennesker. Vi skal visst bli flydd til Oppdal, hvor vi blir hentet av en haug med Range Rovere, og så blir vi innlosjert på en sånn hyttesak oppe i lia der, som er kjent for sin noe omfangsrike størrelse og antall bad. Det blir sikkert så koselig, atte....

Annonse

Jeg er også invitert på en sånn stor hyttetur med mange, mange mennesker. Vi skal visst bli flydd til Oppdal, hvor vi blir hentet av en haug med Range Rovere, og så blir vi innlosjert på en sånn hyttesak oppe i lia der, som er kjent for sin noe omfangsrike størrelse og antall bad. Det blir sikkert så koselig, atte....

He-He...

Jeg får si som en kompis... "Jeg skal bytte jobb... jeg skal flytte til Oppdal, og jobbe kun med påfylling av dasspapir på ei hytte..."

Ørkenvandreren

He-he,

Det er godt bransjen evner å ta vare på tradisjonene, selv når motvinden er i største laget.

Du da? Er du fortsatt "in between jobs"?

Selv støtter jeg (og et par kamerater) opp som best vi kan; Kjøpte Tandberg for 75' til kurs ca 22,-. Videokonferanseutstyr har vi aldri hørt om her ute i provisen, så det må jo bety at det er et voldsomt ubearbeidet marked. Og tenk på allle negerne som heller ikke har slik sveisen teknologi. Det bare må bli suksess, den investeringen!

Gjest Bølla Mikke

Jeg gir faen. Er makelig anlagt, og kunne ikke ramle meg inn å dra på en sånn hyttetur som beskrevet her. Verre er det ikke.

Akkjasann.

Og jeg som hadde våte drømmer om deg og meg i en avsidesliggende snøfonn på hardangervidda, med påskesol på bare romper og svette kropper mot kjølig snø...

Det blir vel tilbake til frk. høyre for min del da.

He-he,

Det er godt bransjen evner å ta vare på tradisjonene, selv når motvinden er i største laget.

Du da? Er du fortsatt "in between jobs"?

Selv støtter jeg (og et par kamerater) opp som best vi kan; Kjøpte Tandberg for 75' til kurs ca 22,-. Videokonferanseutstyr har vi aldri hørt om her ute i provisen, så det må jo bety at det er et voldsomt ubearbeidet marked. Og tenk på allle negerne som heller ikke har slik sveisen teknologi. Det bare må bli suksess, den investeringen!

Det har vært en dramatisk forverring av representasjonsbudsjettene i løpet av de siste tre årene. Der man tidligere fikk velge på øverste hylle, så får man nå kanskje en pølse på SevenEleven dersom man dyrt og hellig lover å legge igjen en ordre i morgen... :-)

Personlig så er jeg vel mer "in between jobs" nå (les: desperately seeking...) enn for et par uker siden, siden et par ting har skåret seg i det siste.

TAA på 22 er nok et godt kjøp, men dette er absolutt ikke et buy'n hold marked, så er det bare å låse inn gevinster eller kutte småtap fortløpende... :-)

Annonse

Kanskje jeg treffer'n? Hvordan ser han ut? :-)

Jeg tror at at som regel ser ut gjennom vinduet... eller evt gløtter litt på døra..;-)

Du kan ikke ta feil, han er den med ei tralle med dassruller, og som banner for annethvert ord. En skikkelig ubehøvlet type.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...