conan Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Jeg holder en knapp på at SDD ryker, og at de setter inn Sør igjen etter at flisa har trukket seg... 0 Siter
Babette Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 ...Og ligger dermed tynt an. Flisa, ja. Jeg har lagt merke til at hun aldri snakker med mislykket. Kan det ligge et spor der? Jeg mener - vet hun hvem han egentlig er? Ja, jeg er klar over at jeg har sluttet med mislykket-spekulasjoner. Men det er ikke alltid så lett å slutte. Må visst ile til fastlegen og høre om han har noe som kan hjelpe meg. 0 Siter
favn Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Jeg savner både Sør, flisa og andre - i den grad det går an å savne noen 'inni her, der'. A propos, dette er en ting som streifer den lille hjernen min innimellom, - er f.eks. du conan 'her inne' som mange sier eller 'der ute', jeg mener du er jo ikke inni skjermen min selv om det her og nå oppleves slik, men i og med at jeg bare har 'kontakt' med den dolianske lesbare utgaven av deg er 'du' heller ikke 'der borte'... *gruble, gruble* nei, best å avslutte her før de kommer og henter meg :-o 0 Siter
punkyB Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Jeg ryker definitivt ut .... men det er stor fare for at jeg kommer tilbake igjen etter noen dager. Men hvor faen er Sør? Kanskje han faktisk er med i BB?? 0 Siter
conan Skrevet 11. april 2003 Forfatter Skrevet 11. april 2003 Jeg savner både Sør, flisa og andre - i den grad det går an å savne noen 'inni her, der'. A propos, dette er en ting som streifer den lille hjernen min innimellom, - er f.eks. du conan 'her inne' som mange sier eller 'der ute', jeg mener du er jo ikke inni skjermen min selv om det her og nå oppleves slik, men i og med at jeg bare har 'kontakt' med den dolianske lesbare utgaven av deg er 'du' heller ikke 'der borte'... *gruble, gruble* nei, best å avslutte her før de kommer og henter meg :-o Du ødelegger ratingen med slike dypsindige grublerier!! 0 Siter
conan Skrevet 11. april 2003 Forfatter Skrevet 11. april 2003 Jeg ryker definitivt ut .... men det er stor fare for at jeg kommer tilbake igjen etter noen dager. Men hvor faen er Sør? Kanskje han faktisk er med i BB?? Sør ble jo stemt ut for 14 dager siden. Jeg trodde du fulgte med, jeg.. 0 Siter
Babette Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Jeg ryker definitivt ut .... men det er stor fare for at jeg kommer tilbake igjen etter noen dager. Men hvor faen er Sør? Kanskje han faktisk er med i BB?? Kanskje han er trekkfugl og har fløyet sørover? 0 Siter
conan Skrevet 11. april 2003 Forfatter Skrevet 11. april 2003 Det kan fort bli meg, ja. Jeg har sett at du ble nominert her. :-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Jeg har sett at du ble nominert her. :-) Jeg blir ofte det 0 Siter
conan Skrevet 11. april 2003 Forfatter Skrevet 11. april 2003 Jeg ble diska i dag. Sånn er det når man er gift i all hemmlighet! Juksemaker! 0 Siter
conan Skrevet 11. april 2003 Forfatter Skrevet 11. april 2003 Jeg blir ofte det I tillegg har den medisinsk ansvalige visstnok stillet spørsmål ved om din mentale helse er god nok til DOLs tøffe utfordringer.. :-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 I tillegg har den medisinsk ansvalige visstnok stillet spørsmål ved om din mentale helse er god nok til DOLs tøffe utfordringer.. :-) Jupp, men jeg har enda ikke fulgt rådet om å konsultere min fastlege 0 Siter
Vincent Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Sånn er det når man er gift i all hemmlighet! Juksemaker! Gift? Jeg? Siden når? 0 Siter
Vincent Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Jupp, men jeg har enda ikke fulgt rådet om å konsultere min fastlege Finnes det en fastlege for deg? 0 Siter
conan Skrevet 11. april 2003 Forfatter Skrevet 11. april 2003 Gift? Jeg? Siden når? Det er jo hemmelig, men vi har jo et håp om at du vet det. Du visste jo at du ikke fikk delta, dersom du var gift, gjorde du ikke? :-) 0 Siter
Vincent Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Det er jo hemmelig, men vi har jo et håp om at du vet det. Du visste jo at du ikke fikk delta, dersom du var gift, gjorde du ikke? :-) Faen og.. kan du ikke holde på en hemmelighet? var jo ikke gift da jeg meldte meg på... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.