Gå til innhold

Hvem ryker ut av DOL i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder en knapp på at SDD ryker, og at de setter inn Sør igjen etter at flisa har trukket seg...

Skrevet

...Og ligger dermed tynt an.

Flisa, ja. Jeg har lagt merke til at hun aldri snakker med mislykket. Kan det ligge et spor der? Jeg mener - vet hun hvem han egentlig er?

Ja, jeg er klar over at jeg har sluttet med mislykket-spekulasjoner. Men det er ikke alltid så lett å slutte. Må visst ile til fastlegen og høre om han har noe som kan hjelpe meg.

Skrevet

Jeg savner både Sør, flisa og andre - i den grad det går an å savne noen 'inni her, der'.

A propos, dette er en ting som streifer den lille hjernen min innimellom, - er f.eks. du conan 'her inne' som mange sier eller 'der ute', jeg mener du er jo ikke inni skjermen min selv om det her og nå oppleves slik, men i og med at jeg bare har 'kontakt' med den dolianske lesbare utgaven av deg er 'du' heller ikke 'der borte'... *gruble, gruble* nei, best å avslutte her før de kommer og henter meg :-o

Skrevet

Jeg ryker definitivt ut .... men det er stor fare for at jeg kommer tilbake igjen etter noen dager.

Men hvor faen er Sør? Kanskje han faktisk er med i BB??

Skrevet

Jeg savner både Sør, flisa og andre - i den grad det går an å savne noen 'inni her, der'.

A propos, dette er en ting som streifer den lille hjernen min innimellom, - er f.eks. du conan 'her inne' som mange sier eller 'der ute', jeg mener du er jo ikke inni skjermen min selv om det her og nå oppleves slik, men i og med at jeg bare har 'kontakt' med den dolianske lesbare utgaven av deg er 'du' heller ikke 'der borte'... *gruble, gruble* nei, best å avslutte her før de kommer og henter meg :-o

Du ødelegger ratingen med slike dypsindige grublerier!!

Skrevet

Jeg ryker definitivt ut .... men det er stor fare for at jeg kommer tilbake igjen etter noen dager.

Sør ble jo stemt ut for 14 dager siden. Jeg trodde du fulgte med, jeg..

Skrevet

Kanskje han er trekkfugl og har fløyet sørover?

Skrevet

Det kan fort bli meg, ja.

Jeg har sett at du ble nominert her. :-)

Skrevet

Jeg har sett at du ble nominert her. :-)

Jeg blir ofte det :)

Skrevet

Jeg ble diska i dag.

Sånn er det når man er gift i all hemmlighet! Juksemaker!

Skrevet

Jeg blir ofte det :)

I tillegg har den medisinsk ansvalige visstnok stillet spørsmål ved om din mentale helse er god nok til DOLs tøffe utfordringer.. :-)

Skrevet

I tillegg har den medisinsk ansvalige visstnok stillet spørsmål ved om din mentale helse er god nok til DOLs tøffe utfordringer.. :-)

Jupp, men jeg har enda ikke fulgt rådet om å konsultere min fastlege :)

Skrevet

Sånn er det når man er gift i all hemmlighet! Juksemaker!

Gift? Jeg? Siden når?

Skrevet

Jupp, men jeg har enda ikke fulgt rådet om å konsultere min fastlege :)

Finnes det en fastlege for deg?

Skrevet

Gift? Jeg? Siden når?

Det er jo hemmelig, men vi har jo et håp om at du vet det. Du visste jo at du ikke fikk delta, dersom du var gift, gjorde du ikke? :-)

Skrevet

Det er jo hemmelig, men vi har jo et håp om at du vet det. Du visste jo at du ikke fikk delta, dersom du var gift, gjorde du ikke? :-)

Faen og.. kan du ikke holde på en hemmelighet? var jo ikke gift da jeg meldte meg på...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...