Gjest På utkikk Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Er det noen som har erfaring med slike? Det er selvølgelig snakk om slike med 2 dører, en frysedel og en kjøle del. Evnt med vanndispenser og isbitemaskin... Noen av dere som har det? Og er dere fornøyd? Hva kostet det? Og hvor ble det kjøpt? Er på utkikk etter et slikt som ikke koster all verden. Tenk så kjekt! 0 Siter
Vincent Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Du har to typer. En som må tilkobles vann og avløp, og en med vanntank. Førstnevnte er grei, den med tank er no' træl. Skapet er digert - og jeg veit om opptil flere som har kjøpt slike, og halvparten måtte bygge om kjøkkenet, pga vann og avløp. 0 Siter
vin Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Jeg kjøpte et slikt for noen uker siden , og er kjempefornøyd! Det er et slikt som en kobler til en vannkran m/isbiter osv. Måtte ha en rørlegger for å sette opp en ny kran og det kostet 1300; Skapet kostet 24 990; , men det var fodi jeg skulle ha det i stål ;o) Du får dem fra 14 990; 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.