Gjest ikke undertegnet Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Sliter litt for tiden, er mye alene og føler meg ensom. Min største frykt er om dagen virkelighet. Noen gode råd? 0 Siter
Gjest Kartoffel Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Går lange (laaaaange) turer. Dersom jeg ikke orker tenker hører jeg på radio samtidig. 0 Siter
Gjest gromit Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Jeg har mine dyr som jo "krever" sitt av selskap, stell og motion om dagen, om kveldene blir det tv, bøker, internet/chatting. Så har du dyr bli aktiv dyre- eier, bli med i en klubb eller noe. Eller noe annet av intresse slik at du får deg en anledning å komme ut blandt folk. Bøker, lange turer o.s.v er greit nok det for å få tiden til å gå men man blir ikke mindre ensom av det. 0 Siter
Good Golly! Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Ensom er jeg skjelden, men der er fordi jeg liker å være sosial. Jeg trives godt i mitt eget selskap også, så når jeg er ALENE så - spiller jeg musikk - koser med katten - ser på TV/DVD - vasker - leser bok - går tur - sover... - prater i telefonen - og gjør ellers det jeg vil! Virkeligheten er hva du gjør den til selv. Grip dagen! 0 Siter
Gjest Baresåduvetdet Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Ensom er jeg skjelden, men der er fordi jeg liker å være sosial. Jeg trives godt i mitt eget selskap også, så når jeg er ALENE så - spiller jeg musikk - koser med katten - ser på TV/DVD - vasker - leser bok - går tur - sover... - prater i telefonen - og gjør ellers det jeg vil! Virkeligheten er hva du gjør den til selv. Grip dagen! Å være alene er noe helt annet enn å være ensom. 0 Siter
Nathalie Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Finn din sterkeste interesse. Meld deg inn i en klubb/organisasjon som handler om disse tingene. Gå på møtene. Du må tørre. Du får mye igjen. Nesten alle hobbier/interesser har klubber osv. Lykke til!! Hilsen 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Sitter her, ser en god film eller leser en god bok. Vet ikke om flere ting. Jo, ring en god venn på telefonen, særlig en som du kan snakke skikkelig med og lytter på deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.