Gjest sofeb Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Har dere fått selvangivelsen? Jeg venter fortsatt på min forhåndsutfylte. Får restskatt. Skulle vel ikke være så spesielt? Begynner å bli utålmodig. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Ja, den kom for noen dager siden. Ta det med ro, de har helt sikkert ikke glemt deg ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Den kom tidlig i uka og vi fikk tilbake litt penger! ) 0 Siter
Babette Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Jeg er ikke fra Trondheim, men jeg må bare fortelle at jeg etter å ha mottatt min forhåndsutfylte, som viste seg å være korrekt, for første gang leverte den på SMS. Det var litt vanskelig å få dyttet hele arket inn i den lille mobilen, men det gikk så fint så. Ja, og så tastet jeg pin-kode og greier, fikk kvittering og sparte penger til frimerker. Flink pike. Hadde aldri trodd jeg skulle greie det. 0 Siter
Gjest Yogi Bear Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Fikk min selvangivelse på... øh, onsdag! 5 600,- til gode. Jippy! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.