vin Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Det var en gutt og en bestefar som satt ute i hagen en dag. Gutten så at en meitemark kom krypende ut av et hull i bakken. Bestefaren så det også, og sa til gutten: - Hvis du klarer å dytte meitemarken ned i hullet igjen skal du få fem kroner av meg. Gutten satte i gang og prøvde å dytte den ned i hullet. Litt etter forsvant gutten inn i huset med meitemarken. Litt senere kom han ut igjen og dyttet meitemarken ned i hullet uten problemer. - Hvordan klarte du det?, spurte bestefaren. - Jo, jeg bare tok og sprayet den med hårsprayen til mor, og så ble meitemarken stiv og lett å putte ned i hullet. Bestefaren gav han da en femmer. Dagen etter kom bestefar på besøk til gutten igjen med et stort glis. Og gav han en ny femmer. Gutten ville ikke ta i mot femmeren, for han hadde jo fått en i går. - Nei denne femmeren er ikke fra meg gutten min, den er fra bestemor!" 0 Siter
Gjest Hmmmmmmm Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 En höna jagad av en tupp,tänker: Om jag stannar knullar han mig och alla tror jag är en hora.Men om jag springer får jag inget.Bäst att jag ramlar. __________......___________ En man knullar med en oerhört ful kvinna. Efter ett tag säger kvinnan,visst finns det något underbart i mig också? Visst säger mannen,men den drar jag snart ut. __________......___________ Den som säger att en utlösning är det skönaste som finns har nog aldrig vart riktigt skitnödig. __________......___________ Då den gamle homon dog & blev kremerad ville hans sambo ha askan med sig hem. rästen: Varför? -Jag ska koka gröt. vill känna honom glida ur röven en sista gång. __________......___________ Efter samlaget och full av hopp frågar hon: Vad skall ungen heta? Han drar av gummit knyter knut på den och svarar: Kommer han ut härifrån ska han heta Mc Gyver. __________......___________ Höjden av storhetsvansinne: En mygga flyter på rygg i Göta Kanal med stånd och skriker ÖPPNA BRON ÖPPNA BRON. __________......____________ Vet du vad de är för skillnad på en blondin och mygga? Myggan slutar suga när man slår till den. __________......____________ Pappan till sonen: Snart kommer storken med ett litet syskon till dig. Pojken svarade: Jävla pucko hela stan dräller av fitta och du går å knullar storken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.