Gjest Sannasol Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Er det noen som har erfaring med dette produktet? Skal virke rensende på kroppen. Jeg begynte med dette produktet for 1 uke siden. Nå har jeg vært i veldig dårlig form de siste 4 dagene. Uggen, kvalm, hodepine, trøtt. Kan dette være bivirkninger av produktet? Det er jo alltid slik at på helsekosten blir du anbefalt det ene og det andre, og det skal virke sååå bra... men ingen forteller om hva som skjer underveis og event. bivirkninger. Så, jeg bare lurer på om flere har opplevd dette med Bio Drain, eller om det er noe annet som feiler meg. Takk for alle svar! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Det høres ut som vanlige bivirkninger ved "rensing" av kroppen. Hadde ikke så stor tro på slik rensing selv, men jeg tok en Tonidren-kur etter nyttår, og den funket faktisk veldig bra, til min overraskelse. Tror at du får mer hodepine osv, jo mer slaggstoffer som presses ut av kroppen. Drikk MASSE vann, det hjelper. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BettyBlue Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Det høres ut som vanlige bivirkninger ved "rensing" av kroppen. Hadde ikke så stor tro på slik rensing selv, men jeg tok en Tonidren-kur etter nyttår, og den funket faktisk veldig bra, til min overraskelse. Tror at du får mer hodepine osv, jo mer slaggstoffer som presses ut av kroppen. Drikk MASSE vann, det hjelper. Hei Zelig! Hvordan effekt hadde Tonidren-kuren på deg? Var du merkbart mer opplagt, hadde renere hud osv etterpå? Hvor lenge mener du denne effekten har vært? Hører man bør unne seg rensekuren en-to ganger pr år. Er hypp på å prøve, men gruer meg for periode med dårlig form & uren hud... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Hei Zelig! Hvordan effekt hadde Tonidren-kuren på deg? Var du merkbart mer opplagt, hadde renere hud osv etterpå? Hvor lenge mener du denne effekten har vært? Hører man bør unne seg rensekuren en-to ganger pr år. Er hypp på å prøve, men gruer meg for periode med dårlig form & uren hud... Tror at Tonidren-kuren er det enkleste du kan ta ihvertfall, i og med at du kan spise som normalt. Jeg merket god effekt på fordøyelsen, og fikk klarere iris (merkelig nok). Merket ikke noe på huden, men jeg har aldri hatt kviser før heller. Hadde ikke vondt i hodet heller. Jeg ble mer opplagt også, hadde mer overskudd. Har fortsatt bedre fordøyelse enn jeg hadde før kuren. Men jeg hadde ikke nevneverdige problemer med fordøyelsen før heller. Men for å være konkret, så kan jeg si at jeg før gikk "skikkelig" på do annenhver dag kanskje, noen ganger hver dag, og nå er det alltid hver dag, kanskje to ganger om dagen. Det er tegn på et friskt tarmsystem. Tror jeg fikk skylt ut mye fra tarmene og renset leveren til en viss grad. Om irisene er klarere fortsatt greier jeg ikke å se, men det var litt rart når fargen ble mye klarere, plutselig, når jeg gikk på den kuren. Så det har nok noe for seg. (Og jeg er veldig skeptisk til alt sånt i utgangpsunktet.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BettyBlue Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Tror at Tonidren-kuren er det enkleste du kan ta ihvertfall, i og med at du kan spise som normalt. Jeg merket god effekt på fordøyelsen, og fikk klarere iris (merkelig nok). Merket ikke noe på huden, men jeg har aldri hatt kviser før heller. Hadde ikke vondt i hodet heller. Jeg ble mer opplagt også, hadde mer overskudd. Har fortsatt bedre fordøyelse enn jeg hadde før kuren. Men jeg hadde ikke nevneverdige problemer med fordøyelsen før heller. Men for å være konkret, så kan jeg si at jeg før gikk "skikkelig" på do annenhver dag kanskje, noen ganger hver dag, og nå er det alltid hver dag, kanskje to ganger om dagen. Det er tegn på et friskt tarmsystem. Tror jeg fikk skylt ut mye fra tarmene og renset leveren til en viss grad. Om irisene er klarere fortsatt greier jeg ikke å se, men det var litt rart når fargen ble mye klarere, plutselig, når jeg gikk på den kuren. Så det har nok noe for seg. (Og jeg er veldig skeptisk til alt sånt i utgangpsunktet.) Jeg hiver meg med etter påske! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.