Marix Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 ...noen som vet hva jeg mener (se etter ulike skilt, den som er først ferdig, vinner) - og hvor/hvilken type butikker som kan tenkes å selge dette?? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Vet ikke men det er super enkelt å lage selv.. Det gjorde vi alltid da jeg var liten, og da kan du lage personelige vrier også, og tilpasse spillet til reiseruten og årstiden. Dumt å ha med f.eks menn i shorts eller isspisere så lenge det bare er påske.. Stressa hyttekjørere med skiboks eller skilt med reklame for påskegodt passer bedre..For eksempel. Vi pleide å ha ca 25-30 ting eller fenomener som ble delt på meg og bror.. Gøy, syntes vi, men sikkert egentlig stressende for sjåføren.. 0 Siter
happy1365380345 Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Vet ikke men det er super enkelt å lage selv.. Det gjorde vi alltid da jeg var liten, og da kan du lage personelige vrier også, og tilpasse spillet til reiseruten og årstiden. Dumt å ha med f.eks menn i shorts eller isspisere så lenge det bare er påske.. Stressa hyttekjørere med skiboks eller skilt med reklame for påskegodt passer bedre..For eksempel. Vi pleide å ha ca 25-30 ting eller fenomener som ble delt på meg og bror.. Gøy, syntes vi, men sikkert egentlig stressende for sjåføren.. Hei I fjor sommer hadde de dem på bensinstasjoner. Vi hadde 3 i baksetet som hadde litt å fordrive tiden med nedover sørlandskysten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.