Gå til innhold

Buffalo sko!

Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Noen som vet om noen butikker i Oslo som har bra utvalg av Buffalo? Helst den høye modellen.

Tanya1365380060
Skrevet

Det er vel Buffalo butikken i Karl Johans gate..men tenker du på de digre plståskoene som var in for mange år siden og IKKE nå, så tviler jeg på at de selger de fortsatt. Er jo ingen som vil ha sånne nå.

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Det er bare så UT for lenge siden.. veit ikke om man får kjøpt sånne lenger engang.

http://www.gulesider.no/gsi/tolink.do?itemId=MUP&custId=0&lineId=Z0GZ3LLC&bcId=15900&url=/companyDetails.do&fkode=Z0GZ3LLC&bkode=15900&spraak=1&mode=&bransje=Detalj&fylke=17&geodisp=Oslo&firma=Buffalo&kommune=

Hvis ikke linken funker, så søk på gulesider.no - skobutikk og buffalo, der finner du kart osv.

Må man bestandig være så IN da? Syns de ser kule ut jeg..Hver sin smak. Takk for opplysningen om butikken.

Gjest papirtiger
Skrevet

Må man bestandig være så IN da? Syns de ser kule ut jeg..Hver sin smak. Takk for opplysningen om butikken.

Her skal jeg si meg enig, folk som følger motene slavisk eier ikke smak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...