arianhrod Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Jeg er en jente på 17år som har en god venninde som sliter med spiseforstyrrelser.Hun spiser ikke noe,og når hun først spiser kaster hun det opp.Hun har gått ned mange kilo, og kroppen hennes er svak og sliten.Hun er i ferd med å bli alvorlig syk!jeg prøver og muntre henne opp men det går ikke. Hun vil rett og slett ikke tro på at hun ikke har behov for å gå ned i vekt, da hun i utgangspunket har en helt normal kropp. Hun er bare 16 år. Hvis det er noen der ute som har råd og tips så håper jeg dere kan hjelpe meg!Jeg har ingen aning om hva jeg skal gjøre lenger! Hilsen bekymret jente. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tips Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 http://www.iks.no/iks_tlf.htm 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest et tips bare.. Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Oppfordre henne til å søke hjelp. Støtt henne som _venn_, men husk at du skal ikke være behandleren hennes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.