Gå til innhold

40 årsdag til mann,forslag til gave?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest du må finne noe han ønsker seg VELDIG

Er det noe han ønsker seg som du vet om? Noe til pc'en, bilen..? Skaff barnevakt og gå ut på restaurant. La det være øl i kjøleskapet når han kommer hjem fra jobb (eller masse cola om han heller liker det). Mangler han noe verktøy han har lyst på? Ny lampe på hobbyrommet/garagen? Helgetur til en storby? Noen dvd'er eller cd'er.. ny mobil, klær, after shave, en bok(krim til påsken) om han er glad i å lese, skumbad (jeg tror nok han vil sette pris på et godt bad, selv om han er mann.. så du episoden i friends med chandler i badet? morsom..), tøfler, joggesko, plenklipper, headset til pc/tv, familiespill....

Annonse

Har han noen spesielle interesser?

Pappa er musiker, og til 40årsdagen sin fikk han en fiolinkoffert av spillekollegaene sine. Han var overbevist om at det lå en fiolin inni, et instrument han ikke trakterer, men da han åpnet fant han ei vinflaske! Innmaten i fiolinkassen var formet slik at den holdt i flaske, og ikke et instrument...

Han satte stor pris på den gaven, og den er blant de han har husket spesielt i ettertid.

Ellers er lommelerke i sølv/sølvplett en gjenganger, gavesjekk på en bedre middag for to, effekter til noe han interesserer seg for (kniv, sovepose, skiutstyr, annet idrettsutstyr, kamera...).

Er det noe han ønsker seg som du vet om? Noe til pc'en, bilen..? Skaff barnevakt og gå ut på restaurant. La det være øl i kjøleskapet når han kommer hjem fra jobb (eller masse cola om han heller liker det). Mangler han noe verktøy han har lyst på? Ny lampe på hobbyrommet/garagen? Helgetur til en storby? Noen dvd'er eller cd'er.. ny mobil, klær, after shave, en bok(krim til påsken) om han er glad i å lese, skumbad (jeg tror nok han vil sette pris på et godt bad, selv om han er mann.. så du episoden i friends med chandler i badet? morsom..), tøfler, joggesko, plenklipper, headset til pc/tv, familiespill....

En mann på 40 år bør vel kunne være i stand til å fylle kjøleskapet med øl når han selv vil...

Lampe til garasjen? Brettspill? Tøfler? Give me a break, det er sånne ting vi vurderte til 70-årsdagen til svigerfaren min...

En mann på 40 er IKKE GAMMEL.

En mann på 40 år bør vel kunne være i stand til å fylle kjøleskapet med øl når han selv vil...

Lampe til garasjen? Brettspill? Tøfler? Give me a break, det er sånne ting vi vurderte til 70-årsdagen til svigerfaren min...

"En mann på 40 er IKKE GAMMEL."

Nei, håper da inderlig ikke det. *ler* Mannen min blir 40 om et års tid. ;-)

Unnskyld da.. skulle være snill og komme med noen tips, jeg. Synes IKKE han er gammel. Skrev noen ulike ting, for jeg kjenner ham jo ikke. Brettspill er jo koselig å spille sammen med barna! Tøfler kan han ha på hytta, om så er. Godt arbeidslys er bra om han holder på med f.eks. snekring. Synes ikke dere skal klage på forslagene mine.

Annonse

Hadde det ikke vært koselig om du hadde bursdag og kom hjem til ting du setter pris på? (Det med øl i kjøleskapet.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...