Gjest rakastan Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Hvorfor driter jeg i det ? Kanskje psykoanalyse kunne gitt deg svaret? 0 Siter
Gjest janette Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Hvorfor driter jeg i det ? Du er kjip... 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Kanskje psykoanalyse kunne gitt deg svaret? Sikkert en idé, hvordan får vi til det ? Ikke sikkert deltakerne vil bli anal-lysert dah. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Du er kjip... Eller har annet å gjøre, f eks å tørke støv. 0 Siter
shandy Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Vi får vel vente å høre hva de presterer, men den som KAN synge behersker det meste. Tone Anette burde ryke først, eller Linn. Ikke bra nok overhode. Synger ikke bedre enn de fleste andre kan greie. Men vi får se, det meste er mulig, men jeg tviler på at de klarer å synge noe bedre nå. Linn ser forresten ut som ei forvirra utgave av Målfrid - mot i brøstet. 0 Siter
Gjest idolet Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Vi får vel vente å høre hva de presterer, men den som KAN synge behersker det meste. Tone Anette burde ryke først, eller Linn. Ikke bra nok overhode. Synger ikke bedre enn de fleste andre kan greie. Men vi får se, det meste er mulig, men jeg tviler på at de klarer å synge noe bedre nå. Linn ser forresten ut som ei forvirra utgave av Målfrid - mot i brøstet. Hun ser litt forvirra ut, ja.. 0 Siter
Gjest janette Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Eller har annet å gjøre, f eks å tørke støv. God idé! Takk! Så går jeg i gang, mens musikken svinger i bakgrunnen.... 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 God idé! Takk! Så går jeg i gang, mens musikken svinger i bakgrunnen.... Eller å konferere med Ringnes eller Grans Chill Out. 0 Siter
Gjest IDOL fan Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Tror nok det blir Tone idag. Forøvrig så synes jeg denne gangen at 1. Gaute var best. 2. Kurt kom på en god andre og 3. Espen som kom tett opp mot de to første... 0 Siter
Tanya1365380060 Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Vi får vel vente å høre hva de presterer, men den som KAN synge behersker det meste. Tone Anette burde ryke først, eller Linn. Ikke bra nok overhode. Synger ikke bedre enn de fleste andre kan greie. Men vi får se, det meste er mulig, men jeg tviler på at de klarer å synge noe bedre nå. Linn ser forresten ut som ei forvirra utgave av Målfrid - mot i brøstet. Hehe, det gjør hun faktisk! 0 Siter
shandy Skrevet 12. april 2003 Skrevet 12. april 2003 Hehe, det gjør hun faktisk! Ja ikke sant. Også hadde jeg rett, hun gikk føyken :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.