Gå til innhold

Bertine Zetlitz...

Anbefalte innlegg

Tanya1365380060

Ja, det hadde kanskje vært kjipt å komme i media for noe sånt tullball :)

Neida, jeg er ingen ekteskapsødelegger, men mer å regne som en ekteskapsfikser :)

Ehh..det må du nok forklare litt nærmere.

Å kalle seg selv en ekteskapsfikser ved å ligge med en av ektefellene, virker for meg ikke heelt logisk :)

Fortsetter under...

Ehh..det må du nok forklare litt nærmere.

Å kalle seg selv en ekteskapsfikser ved å ligge med en av ektefellene, virker for meg ikke heelt logisk :)

Jeg er ofte ikke logisk, men for å rette på en liten feil så gjør jeg ikke sånt, altså. Bare så det er sagt :)

Gjest janette

Ja, helt enig! Hørte ikke på henne før i det heletatt.

Gjør for så vidt ikke det nå heller, med unntak av denne ene sangen som jeg syns er veldig bra :)

Har ikke hørt noe annet fra den nye CDen hennes..er den bra?

Jeg har kun hørt denne ene sangen. Tror avisanmeldelsen sa resten av sangene hadde litt mindre "hit-faktor". Men vi får høre...

Annonse

Ja, kjenner til den. Selv om jeg har et par år å gå på, før jeg kan kalle meg fornuftig tror jeg :)

Man blir vel egentlig aldri fornuftig, og blir man det blir man kjedelig.

Men man kan selvsagt skryte på seg å være fornuftig, noe som vel i utgangspunktet ikke er videre fornuftig.

Mmmm... Denne maten var god! Kylling, ris og champignoner + tomat, gjør seg jaggu godt kaldt! :)

Tanya1365380060

Man blir vel egentlig aldri fornuftig, og blir man det blir man kjedelig.

Men man kan selvsagt skryte på seg å være fornuftig, noe som vel i utgangspunktet ikke er videre fornuftig.

Mmmm... Denne maten var god! Kylling, ris og champignoner + tomat, gjør seg jaggu godt kaldt! :)

Fornuftig sagt. (uten at det ble kjedelig) :)

Å, det hørtes kjempegodt ut..skulle hatt en sånn som deg her nå, så du kunne laget litt av den typen mat til meg :)

Er sulten, men har ikke lyst på noe av det jeg ser i kjøleskapet..vil ha kylling og ris jeg og..*sutre*

Fornuftig sagt. (uten at det ble kjedelig) :)

Å, det hørtes kjempegodt ut..skulle hatt en sånn som deg her nå, så du kunne laget litt av den typen mat til meg :)

Er sulten, men har ikke lyst på noe av det jeg ser i kjøleskapet..vil ha kylling og ris jeg og..*sutre*

Da lager du det i morgen, setter det i kjøleskapet, og spiser det kaldt.

Det var det jeg gjorde i dag. Kokte ris, steikte champignoner og kuttet opp kylling, la det så oppi en isboks, danderte med tomat, satt det i kjøleskapet og tok det med på jobb.

Lagde nok til to porsjoner sånn at jeg har et måltid til i løpet av natta.

Godt, sunt og langt morsommere å spise en kjedelig brød med geitost! :)

Tanya1365380060

Da lager du det i morgen, setter det i kjøleskapet, og spiser det kaldt.

Det var det jeg gjorde i dag. Kokte ris, steikte champignoner og kuttet opp kylling, la det så oppi en isboks, danderte med tomat, satt det i kjøleskapet og tok det med på jobb.

Lagde nok til to porsjoner sånn at jeg har et måltid til i løpet av natta.

Godt, sunt og langt morsommere å spise en kjedelig brød med geitost! :)

Høres deilig ut! Lager det så jeg har noe å spise på i bilen. Drar til fjells imorgen jeg..*sukk*

Har egentlig ikke såå lyst, men en avtale er en avtale. Er bare noe lei av ski og snø..får vel holde meg til after ski og uteliv, det er jeg ikke like lei av :)

Høres deilig ut! Lager det så jeg har noe å spise på i bilen. Drar til fjells imorgen jeg..*sukk*

Har egentlig ikke såå lyst, men en avtale er en avtale. Er bare noe lei av ski og snø..får vel holde meg til after ski og uteliv, det er jeg ikke like lei av :)

Afterski og uteliv hører med til fjellturer. Jeg har for øvrig ikke stått på snowboard i hele år, så jeg får skjerpe meg til neste år. Trives med noen sånne turer i ny og ne. Snowboard på dagen og fyll på kvelden :)

Annonse

Enig med deg om Bertine Zetlitz. Ikke det med ståtiss, da. Anbefaler hele plata, igrunn. Veldig bra. Men jeg ble ganske sur da jeg oppdaget at jeg ikke kunne ta opp til minidiscen min! Sperret for kopiering. Det er noe dritt.

Ja, jeg registerer det der. F.eks. er det nesten ikke mulig å finne noe musikk av henne på nettet.

Latterlig.

Ja, jeg registerer det der. F.eks. er det nesten ikke mulig å finne noe musikk av henne på nettet.

Latterlig.

De forrige (særlig den første) er også bra. Hadde den, men mistet den, så jeg skal kjøpe ny. Tror de er på Nice Price på Platekompaniet. Men den nye er nydelig. Minner faktisk om Eurythmics på 80-tallet :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...