Gå til innhold

Tips for sterkere og sunnere hår?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bestefar lærte meg før han døde, ja det ville jo blitt noe vrient å lære meg det etter at han var død, selvsagt, men det har ikke noe med saken å gjøre nå, for det han tross alt lærte meg var et godt triks for å få sunt og friskt hår, og trikset var å skinne seg i ny og ne.

Jeg har veldig tykt og flott hår, en virkelig manke, og dette er nok fordi jeg fulgte dette trikset.

Så gjør som meg og følg min bestefars råd.

Skinn deg, og så skal du se at alt blir så meget bedre når det vokser ut igjen.

happy1365380345

Bestefar lærte meg før han døde, ja det ville jo blitt noe vrient å lære meg det etter at han var død, selvsagt, men det har ikke noe med saken å gjøre nå, for det han tross alt lærte meg var et godt triks for å få sunt og friskt hår, og trikset var å skinne seg i ny og ne.

Jeg har veldig tykt og flott hår, en virkelig manke, og dette er nok fordi jeg fulgte dette trikset.

Hehe. Det var jo litt av et råd. Lurer på hva gutta i huset her hadde sagt hvis mamma dukka opp som skinhead :)

Hehe. Det var jo litt av et råd. Lurer på hva gutta i huset her hadde sagt hvis mamma dukka opp som skinhead :)

Mulig det ikke hadde vært så populært, men rådet var seriøst, og jeg har faktisk hørt flere som har anbefalt det der! :)

Men dersom skapningen over er kvinnfolk så er det vel lite trolig at hun går for en skalla look.

Gjest Fjonhild

Kan jeg skinne meg idag, når det snør?

Annonse

Hodehåret er dødt.Om du skinner deg fjerner du bare dødt materiale.

Det nye håret som vokser ut har ikke endret kvalitet i det hele tatt. Hvis det ser sunnere ut skyldes det simpelthen at det ikke er slitt slik bort-vekk-håret var. Samme effekten får man uten å blanke seg, en alminnelig hårklipp fjerner slitte tupper og 'fresher' derfor opp.

For å få sunnere hår må Fjonhild rette fokus mot rota. Problemet må angripes innenfra.

Tips, Fjonhild:

B-vitaminer (f.eks. Mega-B-stress), olivenolje på skje. Men også: Vær ytterst forsiktig med kamming, børsting og sky føhner (sliter enormt). Bruk spesialshampoo og -balsam.

En kort, typete frisyre er mye flottere når håret er tynt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...