Gå til innhold

Noe irritert akkuart nå.

Anbefalte innlegg

Tanya1365380060

Over Idol. Her ryker den ene gode vokalisten ut etter den andre, mens den som opplagt ikke har noe i finalen å gjøre, blir igjen.

Jeg snakker om Tone Anette ja, som ikke engang kan synge rent! Stemmen hennes er så dårlig at hun ikke har kapasitet til å gå opp en tone, uten at det blir falskt.

Så sitter Ole å gjentar gang på gang at hun har et kjempetalent under utvikling. Hvor han får det fra er for meg uforståelig..

Hun har scenetekke, det skal hun ha, men det holder simpelthen ikke da stemmen er så dårlig, at hun burde holdt seg til å nynne litt foran radioen nå og da.

Nå er det kun gode vokalister igjen, med unntak av denne jenta, så hvis hun ikke ryker ut neste gang begynner jeg seriøst å lure.

Ellers står det bra til :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100655-noe-irritert-akkuart-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tanya1365380060

18

• SierDuDet

12

• Nathalie

3

• Bassisten

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Nå har jeg bare sett en episode av Idol, men det jeg da så var at disse mongolide jurygutta stemte ut alle som hadde et snev av orginalitet, så sånn sett så er det ikke rart man stemmer ut folk som ikke er A4MTV-babes.

Konseptet til programmet virker i utgangspunktet godt, men ikke med en jury som ser etter flere talentløse sangere enn de vi allerede ser på MTV og stemmer ut de som skiller seg ut fra bermen.

Tanya1365380060

Nå har jeg bare sett en episode av Idol, men det jeg da så var at disse mongolide jurygutta stemte ut alle som hadde et snev av orginalitet, så sånn sett så er det ikke rart man stemmer ut folk som ikke er A4MTV-babes.

Konseptet til programmet virker i utgangspunktet godt, men ikke med en jury som ser etter flere talentløse sangere enn de vi allerede ser på MTV og stemmer ut de som skiller seg ut fra bermen.

Har bare sett på finalene, så jeg vet ikke hvordan det fungerte forut for disse.

Men jeg syns at finalistene er knakende gode jeg! Kurt er favoritten da :)

Tone Anette har jeg, som du sikkert har fått med deg, ikke særlig sansen for.

Har bare sett på finalene, så jeg vet ikke hvordan det fungerte forut for disse.

Men jeg syns at finalistene er knakende gode jeg! Kurt er favoritten da :)

Tone Anette har jeg, som du sikkert har fått med deg, ikke særlig sansen for.

Hun vet jeg ikke hvem er, så det er helt ok at du ikke liker henne :)

Annonse

Gjest idolet

Nå stemmer ikke juryen ut folk, men de som ser på.

Nå stemmer ikke juryen ut folk, men de som ser på.

Jeg har som sagt ikke sett nå, men de som var gode orginaler fikk vel aldri muligheten til å komme til finalen uansett.

Denne juryen hadde slått ut Mick Jagger, David Bowie og Bob Dylan før de i det hele tatt hadde rukket å åpne kjeften.

Hehe, tilbake til ditt gode gamle :)

Savnet den lille svenske åpningsfrasen tidligere idag ;)

Jag mår bra.Frågan är hur NI mår? :)

Jag mår veldig bra selv!

Litt vemodig å sitte her natt til lørdag, men det er sunt for kropp og ikke minst lommebok og kline til med vakter annenhver helg framover. Ikke minst gir deg meg noen fridager i uka, som jeg kan nyte mens andre står opp og går på jobb :)

Hva med deg? Hvorfor er du ikke ute i kveld? Drikker, puler, spyr, slåss og lugger, akkurat som annen frisk, norsk ungdom?

Tanya1365380060

Jag mår veldig bra selv!

Litt vemodig å sitte her natt til lørdag, men det er sunt for kropp og ikke minst lommebok og kline til med vakter annenhver helg framover. Ikke minst gir deg meg noen fridager i uka, som jeg kan nyte mens andre står opp og går på jobb :)

Hva med deg? Hvorfor er du ikke ute i kveld? Drikker, puler, spyr, slåss og lugger, akkurat som annen frisk, norsk ungdom?

Var en liten tur på cafe med noen venninner bare, kom hjem før tolv. Er så sliten etter uken.

Orket ikke å pule, drikke, slåss, spy eller lugge idag med andre ord. Eller førstnevnte er vel allerede gjort idag, så det får være et unntak da :)

Annonse

Var en liten tur på cafe med noen venninner bare, kom hjem før tolv. Er så sliten etter uken.

Orket ikke å pule, drikke, slåss, spy eller lugge idag med andre ord. Eller førstnevnte er vel allerede gjort idag, så det får være et unntak da :)

Jeg har ikke gjort noen av delene, men jeg har trent, da. Så jeg har fått noe fornuftig ut av dagen!

Jeg får ta igjen det andre til neste helg :)

Tanya1365380060

Det er den samla tosken av en juryformann sin skyld. Når fyren er så steike idiot at han sier at han synes hun er den klart dårligste i konkuransen o.s.v, synes folk synd i henne og gir henne stemmer.

Juryen er jo klin idioter jo

Syns det er bra at de sier det jeg! Hun må få vite at hun suger på en eller annen måte. Tror ikke det har særlig innvirkning på hva folk stemmer.

Problemet er heller at hun ikke tar til seg kritikken.

Gjest policy

Syns det er bra at de sier det jeg! Hun må få vite at hun suger på en eller annen måte. Tror ikke det har særlig innvirkning på hva folk stemmer.

Problemet er heller at hun ikke tar til seg kritikken.

Jeg tror du tar feil, jeg tror folk syns synd i henne og hvorfor har juryen sluppet henne så langt frem i konkuransen viss hun er så dårlig som de sier.

Nei juryen er helt sprengt, som Ramsey brukte å si.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...