Gå til innhold

Noe irritert akkuart nå.

Anbefalte innlegg

Tanya1365380060

Jeg tror du tar feil, jeg tror folk syns synd i henne og hvorfor har juryen sluppet henne så langt frem i konkuransen viss hun er så dårlig som de sier.

Nei juryen er helt sprengt, som Ramsey brukte å si.

Ja, det er et godt poeng. Altså, hvorfor juryen har sluppet henne så langt frem når de syns hun er dårlig.

Nei, får vel si meg noe enig med deg (og Ramsey). Juryen er vel litt sprengt :)

Men tror likevel ikke de har noen innvirkning på hva folk stemmer. De har jo f.eks spådd feil endel ganger på den de tror går ut. Så det viser jo at folket og juryen ikke helt deler samme tankegang.

Tror folk faller for Tone Anette for hennes noe døsige stemme og rolige, avslappende fremføring. Hun har jo utstråling på scenen, det skal hun ha. Men det holder rett og slett ikke.

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tanya1365380060

18

• SierDuDet

12

• Nathalie

3

• Bassisten

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Syns det er bra at de sier det jeg! Hun må få vite at hun suger på en eller annen måte. Tror ikke det har særlig innvirkning på hva folk stemmer.

Problemet er heller at hun ikke tar til seg kritikken.

Ho tar jo til seg kritikken. Ho er jo sjokkert kvar gong ho ikkje blir stemt ut. Det er jo ikkje hennes feil at ho blir verande... Kanskje ho syng så dårleg med vilje for å BLI stemt ut? :-)

Ho har forøvrig utan tvil eit talent, men ho har ingenting i konkurransen å gjera på dette nivået. Til det er ho for ung og uutvikla.

Annonse

Tanya1365380060

Ho tar jo til seg kritikken. Ho er jo sjokkert kvar gong ho ikkje blir stemt ut. Det er jo ikkje hennes feil at ho blir verande... Kanskje ho syng så dårleg med vilje for å BLI stemt ut? :-)

Ho har forøvrig utan tvil eit talent, men ho har ingenting i konkurransen å gjera på dette nivået. Til det er ho for ung og uutvikla.

Ja, det er sant at hun blir sjokkert når de andre blir stemt ut. Så ikke utstemmingen idag, så skal ikke uttale meg noe videre.

Men sjokket tror jeg kommer av at hun har gått ut en gang allerede, og det hadde jo gitt hvem som helst en følelse av å henge i en tynn tråd.

Men det er jo ikke jentas skyld at hun ikke kan synge: ) Juryen har jo gitt henne høye forhåpninger gjennom serien har jeg fått med meg, ved bla å kalle henne et stort talent. Noe de tydeligvis trekker tilbake nå. Juryen vingler endel må jeg si.

Du skriver også at du syns hun har talent. Kan du forklare meg hvor du ser dette talentet? Stemmen kan det jo ikke være.

Tanya1365380060

Jeg har stort sett sex i senger. Man er da dannet :)

Det har vel jeg og. Så kan vel karaktiriseres som dannet her i gården også.

Selv om et og annet unntak trekker ned på hvor dannet jeg er :)

Men seriøst så er sengen best! Deilig å slappe av og kose eller sovne etterpå, noe man ikke har muligheten til i en heis for eksempel :)

Det har vel jeg og. Så kan vel karaktiriseres som dannet her i gården også.

Selv om et og annet unntak trekker ned på hvor dannet jeg er :)

Men seriøst så er sengen best! Deilig å slappe av og kose eller sovne etterpå, noe man ikke har muligheten til i en heis for eksempel :)

Ja, sengen er best, men litt spontanitet i ny og ne er selvsagt heller ikke å forakte.

Jeg er veldig dannet :)

Tanya1365380060

Nå synes ikke jeg at Linn kan synge rent heller jeg da, så hvem av dem som røk først spiller egentlig liten rolle :)

Mener at Linn tagg seg med til Oslo fra starten av.....

Kurt ruler!!!

Nei, Linn er ikke helt god hun heller, men i forhold til Tone Anette så er hun det.

Ja, Kurt er best, helt klart! :)

Annonse

Ja, det er sant at hun blir sjokkert når de andre blir stemt ut. Så ikke utstemmingen idag, så skal ikke uttale meg noe videre.

Men sjokket tror jeg kommer av at hun har gått ut en gang allerede, og det hadde jo gitt hvem som helst en følelse av å henge i en tynn tråd.

Men det er jo ikke jentas skyld at hun ikke kan synge: ) Juryen har jo gitt henne høye forhåpninger gjennom serien har jeg fått med meg, ved bla å kalle henne et stort talent. Noe de tydeligvis trekker tilbake nå. Juryen vingler endel må jeg si.

Du skriver også at du syns hun har talent. Kan du forklare meg hvor du ser dette talentet? Stemmen kan det jo ikke være.

Ho viste det store talentet sitt tidleg i konkurransen då ho berre sang eigne låtar absolutt godkjent. Det sjarmerte juryen og oss andre òg. Slik konkurransen har utvikla seg med "tvangssynging" av coverlåtar med "tema" har ikkje det passa med Tone sin stil, og ho har difor falt rett gjennom. Ho er berre 16 år, og er neppe motivert for å syngja desse songane - spesielt i og med at juryen seier at ho må ut kvar gong. Noko dei har rett i og noko Tone truleg helst vil sjølv, men som alle venene hennes tydelegvis ikkje skjønar, og difor greier å stemme henne vidare.

Det var synd med Jeanette-historia. Tone burde gått ut då ho gjekk ut, så kunne Jeanette blitt røysta ut i program to.

Uansett kan eg ikkje sjå at Tone kan overleve eit program til... Dei andre er i ein heilt annan klasse som allsidige entertainere, og bør gå vidare.

Eg tippar resten går ut i denne rekkefølga: Tone, Espen, Rebecca, David. Då får vi Kurt og Gaute i finalen - som Kurt vinn med relativt knapp margin. - Eventuelt vil David og Espen bytte plass i rekkefølga.

Tanya1365380060

Ho viste det store talentet sitt tidleg i konkurransen då ho berre sang eigne låtar absolutt godkjent. Det sjarmerte juryen og oss andre òg. Slik konkurransen har utvikla seg med "tvangssynging" av coverlåtar med "tema" har ikkje det passa med Tone sin stil, og ho har difor falt rett gjennom. Ho er berre 16 år, og er neppe motivert for å syngja desse songane - spesielt i og med at juryen seier at ho må ut kvar gong. Noko dei har rett i og noko Tone truleg helst vil sjølv, men som alle venene hennes tydelegvis ikkje skjønar, og difor greier å stemme henne vidare.

Det var synd med Jeanette-historia. Tone burde gått ut då ho gjekk ut, så kunne Jeanette blitt røysta ut i program to.

Uansett kan eg ikkje sjå at Tone kan overleve eit program til... Dei andre er i ein heilt annan klasse som allsidige entertainere, og bør gå vidare.

Eg tippar resten går ut i denne rekkefølga: Tone, Espen, Rebecca, David. Då får vi Kurt og Gaute i finalen - som Kurt vinn med relativt knapp margin. - Eventuelt vil David og Espen bytte plass i rekkefølga.

Ja, den rekkefølgen hørtes sannsynlig ut :)

Det er rart med Espen egentlig, han synger jo egentlig perfekt og er flink på scenen, men likevel er det noe som mangler..

Heier på Kurt jeg, syns han gjør det bra stortsett hver gang. Dagens prestasjon var han kanskje ikke like heldig med. Syns han bommet på facetten!(skrives det sånn forresten?)

Ellers så var forklaringen din meget god, skjønner Tones situasjon, og grunnlaget for kommentarene om talentet hennes bedre nå :)

happy1365380345

Ja, den rekkefølgen hørtes sannsynlig ut :)

Det er rart med Espen egentlig, han synger jo egentlig perfekt og er flink på scenen, men likevel er det noe som mangler..

Heier på Kurt jeg, syns han gjør det bra stortsett hver gang. Dagens prestasjon var han kanskje ikke like heldig med. Syns han bommet på facetten!(skrives det sånn forresten?)

Ellers så var forklaringen din meget god, skjønner Tones situasjon, og grunnlaget for kommentarene om talentet hennes bedre nå :)

Espen mangler det vi rett og slett kaller karisma :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...