Gå til innhold

Noe irritert akkuart nå.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tanya1365380060

18

• SierDuDet

12

• Nathalie

3

• Bassisten

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ho tar jo til seg kritikken. Ho er jo sjokkert kvar gong ho ikkje blir stemt ut. Det er jo ikkje hennes feil at ho blir verande... Kanskje ho syng så dårleg med vilje for å BLI stemt ut? :-)

Ho har forøvrig utan tvil eit talent, men ho har ingenting i konkurransen å gjera på dette nivået. Til det er ho for ung og uutvikla.

Enig det. Hun har et veldig sympatisk vesen, og det er bra. Synd hun ikke kan synge. Men kanskje det kommer med alderen je. Har ikke peiling på sånt jeg.....

Ho viste det store talentet sitt tidleg i konkurransen då ho berre sang eigne låtar absolutt godkjent. Det sjarmerte juryen og oss andre òg. Slik konkurransen har utvikla seg med "tvangssynging" av coverlåtar med "tema" har ikkje det passa med Tone sin stil, og ho har difor falt rett gjennom. Ho er berre 16 år, og er neppe motivert for å syngja desse songane - spesielt i og med at juryen seier at ho må ut kvar gong. Noko dei har rett i og noko Tone truleg helst vil sjølv, men som alle venene hennes tydelegvis ikkje skjønar, og difor greier å stemme henne vidare.

Det var synd med Jeanette-historia. Tone burde gått ut då ho gjekk ut, så kunne Jeanette blitt røysta ut i program to.

Uansett kan eg ikkje sjå at Tone kan overleve eit program til... Dei andre er i ein heilt annan klasse som allsidige entertainere, og bør gå vidare.

Eg tippar resten går ut i denne rekkefølga: Tone, Espen, Rebecca, David. Då får vi Kurt og Gaute i finalen - som Kurt vinn med relativt knapp margin. - Eventuelt vil David og Espen bytte plass i rekkefølga.

Jeg tror:

Tone, Rebecca, Espen, David, og så.....tja, kanskje Kurt. Kurt er dritflink, men jeg synes ikke han viser så stor variasjon. Så jeg holder en knapp på Gaute, selv om jeg tror det er Kurt som vinner.

Gjest appendix

Nei, Linn er ikke helt god hun heller, men i forhold til Tone Anette så er hun det.

Ja, Kurt er best, helt klart! :)

Etter igår skled både David og Gaute et langt steg opp mot toppen etter min mening.

Faktisk så er det første gangen jeg foretrakk Gaute framfor Kurt. Det mente jo forøvrig en av fagjuryen også. At Gaute var beste denne gangen.

Liker Rebecca også jeg, men er redd hun ikke er sterkt nok til å takle mediestyret som følger med det å være et idol. Hun virker litt nervøs og sårbar. Ser ut som om hun har lyst til å gjemme seg bort noen ganger. Det er liksom slikt som ikke er så lett å bygge opp. Det er vel lettere å få en bedre sangstemme. Men Rebecca er en utrolig søt og sympatisk jente.

Gjest appendix

Det er den samla tosken av en juryformann sin skyld. Når fyren er så steike idiot at han sier at han synes hun er den klart dårligste i konkuransen o.s.v, synes folk synd i henne og gir henne stemmer.

Juryen er jo klin idioter jo

Ikke at det har noe med saken å gjøre, men plutselig kom jeg på at Ole minner meg om et lykketroll jeg hadde da jeg var barn.

Synes han har lignet på noen skjønner du....

Godt å komme på slikt!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...