Gjest påskekaninen Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Det hører vel med! Eller hva synes du hører med om kvelden? 0 Siter
happy1365380345 Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Jeg skal absolutt ikke se TV i påsken. Men nå er jeg på hyttetur da, så kveldene skal nytes sammen med 3 barn og sambo. Etter barnas leggetid skal vi ha voksenkos. Så det så! God påske 0 Siter
Gjest påskekaninen Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Jeg skal absolutt ikke se TV i påsken. Men nå er jeg på hyttetur da, så kveldene skal nytes sammen med 3 barn og sambo. Etter barnas leggetid skal vi ha voksenkos. Så det så! God påske God påske til deg også Jeg gleder meg til krim! 0 Siter
Gjest karusell Skrevet 12. april 2003 Skrevet 12. april 2003 God påske til deg også Jeg gleder meg til krim! Litt påskekrim ser jeg vel, men ikke de aller skumleste (Jeg er litt pyse.. hehe) Og så må jeg ha påskegodt når jeg ser på påskekrim! Det hører med! 0 Siter
Zelig Skrevet 12. april 2003 Skrevet 12. april 2003 Vi skal prøve å få med oss de fleste, faktisk. Hjemmepåske og lite annet på TV. Den ene som begynte i går på nrk2 var kanskje ikke så god, men vi får gi den en sjanse til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.