Gå til innhold

FU: Slanker du deg?

Anbefalte innlegg

tigertrollet

Jeg har gått opp 8 kg på 2 1/2 åe men er fremdeles tynn. Og jeg spiser ganske bra faktisk. Og er veldig glad i god mat og snop.

Men jeg styrer så mye og blir ganske stressa opg har hørt at det kan være årsaken.

Og så blir jeg så innmari lei av weightgainer og ernæringstilskudd i perioder. Da jeg veide 44 kg ble jeg sjekket for omtrent alt men feiler ingen ting som skulle tilsi så lav vekt. Skulle gjerne gå opp 6 kg til. Da nærmer jeg meg normal vekt.

Jeg skjønner at du blir stressa av det. Det har jeg også vært i de 2-3 årene det har vart. Noen legger på seg når de har det tungt (fysisk el psykisk), mens andre raser kiloene av.

Jeg droppet disse styrkedrikkene for en stund siden. Det ble et pes og negativ tankegang rundt det å måtte legge på seg.

Ja, kanskje det er noe av årsaken til at det plutselig løsnet her i vinter -at jeg sluttet å stresse med det? Hmm, det har jeg ikke tenkt på:-)

Men jeg skjønner deg godt, det er vanskelig å la være å tenke på det..

Fortsetter under...

Jeg skjønner at du blir stressa av det. Det har jeg også vært i de 2-3 årene det har vart. Noen legger på seg når de har det tungt (fysisk el psykisk), mens andre raser kiloene av.

Jeg droppet disse styrkedrikkene for en stund siden. Det ble et pes og negativ tankegang rundt det å måtte legge på seg.

Ja, kanskje det er noe av årsaken til at det plutselig løsnet her i vinter -at jeg sluttet å stresse med det? Hmm, det har jeg ikke tenkt på:-)

Men jeg skjønner deg godt, det er vanskelig å la være å tenke på det..

Jeg kan godt la være å tenke på det hvis det ikke var for at alle minner meg på det hele tiden. Jeg er dritlei av det. Dessuten stresser jeg med andre ting, bl.a helsevesenet og det går altså så utrolig tregt, så jeg må ringe og mase hele tiden. Klarer ikke å ta det med ro.

tigertrollet

Jeg kan godt la være å tenke på det hvis det ikke var for at alle minner meg på det hele tiden. Jeg er dritlei av det. Dessuten stresser jeg med andre ting, bl.a helsevesenet og det går altså så utrolig tregt, så jeg må ringe og mase hele tiden. Klarer ikke å ta det med ro.

Stress innvirker nok på forbrenningen ja.. Og fokus på mat og vekt blir ofte negativt desverre.

Har du flere grinefilmer forresten? Jeg har ikke kommet på flere..:-)

Stress innvirker nok på forbrenningen ja.. Og fokus på mat og vekt blir ofte negativt desverre.

Har du flere grinefilmer forresten? Jeg har ikke kommet på flere..:-)

Den grønne mil men den har du vel sett.

Tatt av vinden er jo en klassiker.

Må tenke litt mer.

Har du sett Love story?

Husker bare gamle filmer som er skikkelig gråtefilmer.

Har du lyst å grine for tiden. Det er litt godt å ha en knagg og henge det på.

Eller så griner jeg av gladiatoren også.

tigertrollet

Den grønne mil men den har du vel sett.

Tatt av vinden er jo en klassiker.

Må tenke litt mer.

Har du sett Love story?

Husker bare gamle filmer som er skikkelig gråtefilmer.

Har du lyst å grine for tiden. Det er litt godt å ha en knagg og henge det på.

Eller så griner jeg av gladiatoren også.

Har ikke sett Love Story:)*noterer*

Den Grønne Mil var bra!

Nei, jeg har aldri vært inne på tanken om slanking på tross av Marilyn Monroe-magen... Men som de lærde sier er ikke punktslanking mulig. Og resten av meg vil jeg overhodet ikke miste noe av. Så da så.

Vet godt hva et sunt kosthold innebærer og lever sånn passe etter denne innsikten. Har også høyt utviklet evne til matglede - er noe godt, ja så spiser jeg det. Flaks at det jeg liker best også er ja-mat.

Har trent en tid, noe som føyk rett inn på og veldig høyt på 10 på topp, 'De smarte tingene jeg har gjort'.

Annonse

tigertrollet

Den er kjempegammel og kjempetrist. Den gikk på fjernsynet for ikke så lenge siden.

Okei! Jeg så etter Lorenzos olje i dag. Usikker på om jeg har sett den nemlig, men jeg fant den ikke.

Har huset for meg selv og hva gjør jeg? Leier fire filmer og ligger på sofaen..Asosial som pokker! *s*

Har leid: Charlotte Gray, Folk flest bor i Kina, Signs og til slutt en romantisk-komedie: 40 dager og 40 netter.

Ganske bra spredning i kategorier til å være meg. Litt stolt av det i grunn:-)

Okei! Jeg så etter Lorenzos olje i dag. Usikker på om jeg har sett den nemlig, men jeg fant den ikke.

Har huset for meg selv og hva gjør jeg? Leier fire filmer og ligger på sofaen..Asosial som pokker! *s*

Har leid: Charlotte Gray, Folk flest bor i Kina, Signs og til slutt en romantisk-komedie: 40 dager og 40 netter.

Ganske bra spredning i kategorier til å være meg. Litt stolt av det i grunn:-)

Jeg har vært kjempesosial i dag. Fikk en venninne på besøk og vi har sittet på verandaen i sola og drukket kaffe. Tilslutt lagde jeg en kjapp middag og så var det gjort også. Nå skal minstemann legge seg så nå kan jeg se film. Eller tror du jeg blir sittende her?

tigertrollet

Jeg har vært kjempesosial i dag. Fikk en venninne på besøk og vi har sittet på verandaen i sola og drukket kaffe. Tilslutt lagde jeg en kjapp middag og så var det gjort også. Nå skal minstemann legge seg så nå kan jeg se film. Eller tror du jeg blir sittende her?

Du blir nok sittende her ja! *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...