Gå til innhold

Vil utvise norsk trebarnsmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er dustete men før var det slik at barnet automatisk fikk faren statsborgerskap. Her er det nok skjedd en glipp tidligere. Hun skulle ha fått beskjed når hun var 20.

Men det går jo ikke an å behandle folk slik. De burde bukke og skrape og be om unnskyldning. Det går an å være fleksibel.

Tja, skal vi få plass til mullah Krekar og hans familie, samt Saddam, Bin Laden og resten av disse fredselskende apostlene fra diverse land rundt i nord-Afrika og Midtøsten, så må vi jo begynne å hive ut noen.

Jeg venter oppsigelse når som helst, jeg.

Så har alltid min oppfattning vært at dette landet IKKE heter Norge men Duste-Norge!

Ingenting henger på greip i dette underfundige barnehagelandet med sine barnehage politikere, tror tiåringer kunne ha styrt bedre!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...