ashild Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Har tidligere sett et hjemmetreningsapparat for magen. Det består av en matte og en bøyle over. Det gjør det lettere å komme seg opp med overkroppen ved sit-ups. Noen som vet hva den heter og hvor den kan kjøpes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Nei, jeg aner ikke. Men det beste for magen er øvelser du kan gjøre uten noen hjelpemidler, så jeg ser ikke poenget i å investere i noe sånt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dubreuilh Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 I prinsippet er jeg enig med SierDuDet, men om folk trives bedre med hjelpemidler enn uten, så får det være så. (Sier ikke at dette gjelder deg, men de finnes..) Det er bedre å bruke en sånn dings enn å ikke trene magen i det hele tatt. Hvor bor du? Angående kjøpssted, altså. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dubreuilh Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 I prinsippet er jeg enig med SierDuDet, men om folk trives bedre med hjelpemidler enn uten, så får det være så. (Sier ikke at dette gjelder deg, men de finnes..) Det er bedre å bruke en sånn dings enn å ikke trene magen i det hele tatt. Hvor bor du? Angående kjøpssted, altså. Sånn for å slippe porto og ekspedisjonsgebyr. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashild Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 I prinsippet er jeg enig med SierDuDet, men om folk trives bedre med hjelpemidler enn uten, så får det være så. (Sier ikke at dette gjelder deg, men de finnes..) Det er bedre å bruke en sånn dings enn å ikke trene magen i det hele tatt. Hvor bor du? Angående kjøpssted, altså. Bor i Akershus (Nedre Romerike). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dubreuilh Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Bor i Akershus (Nedre Romerike). Jepp. De har en sånn du spør etter på Christian Mobech i Oslo. Den koster 698 kroner. Man kan bruke den for flere typer mageøvelser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sound1365380319 Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Bor i Akershus (Nedre Romerike). gaa til innkjoep av en fitball ogsaa kalt mediball. du kan trene hele kroppen med den. Min favoritt!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.