Gå til innhold

Synske folk............. fjernlontrollen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

29

• Line

7

• En_Mamma

6

• Zelig

1

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Hehehe... se der ja! Du nærmer deg! ;) Sjekk bak bøkene i bokhylla, den kan ha ramlet bak der!

Eller... kanskje den har ramlet ned bak videoen?

Den er ikke bak videoen. Bokhylla må jeg ta i morgen for lyset har gått i entreen hvor bokhylla er. Sprøtt.

Å Line, du aner ikke hvor mange bøker jeg har. Jeg har 4 høyder med bokhyller. Har alltid vært en lesehest og klarer ikke å kvitte meg med bøkene. Leser de samme igjen og igjen.

Det er jo bare å stikke arma bak og gå rekka bortgjennom! Kan hende du støtter borti fjernkontrollen da! ;)

Har ikke så mange bøker jeg, gitt. Leser bare Bergfosserien, og har noen hyllerekker med Disney-bøker som kommer en gang i måneden...

Gjest appendix

Den var ikke der heller. *Sukk*

Hver gang noen foreslår et nytt sted må jeg sjekke med en gang.

Sjekk i alle skuffer og skap på kjøkken og bad.

Sjekk nedi alle sko i gangen og blant luer og votter hvis du fortsatt har de framme.

Bak fotside gardiner.

Annonse

Gjest appendix

Han er 6 og han pleier ikke å ta den med ut av stua. Og han har ikke vært noe særlig på rommet sitt i dag heller.

6 år eller måneder?

Er han seks år så må du ungen greie å svare på spørsmål om hvor han har gjort av den?

Ikke at mine tenåringer kan svare på slikt forresten....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...