Gå til innhold

haster; pusser opp m/baby i hus

Anbefalte innlegg

Gjest ingen nick

Haster, trenger å bli beroliget!! Mannen min begynte plutselig å ta noe "lim" på det gamle tapetet i stua, så det skal bli klart til å ta på nytt tapet. Han lukket dørene til stua, men det lukter i hele huset! Bekymret siden vi har baby 5 mnd. her. Er det ok? Heft grunning (jotun). Mannen min mener de skadelige stoffene kun er i stua, selv om det er lukt overalt. Har vinduer oppe, på soverom er vindu oppe/dør igjen. Takk for svar noen!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100723-haster-pusser-opp-mbaby-i-hus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Løsemiddelet er white spirit, ikke spesielt giftig / helseskadelig for de som ikke er malere og ikke jobber med det hver dag.

Lukt er ikke det samme som fare, og de som ikke er overfølsomme tåler det godt.

Men som vanlig: er du usikker må du flytte til et annet rom eller annen etasje.

Det høres trygt ut når det bare er noen kvadratmeter og vinduer står oppe i det rommet.

Gjest ingen nick

Løsemiddelet er white spirit, ikke spesielt giftig / helseskadelig for de som ikke er malere og ikke jobber med det hver dag.

Lukt er ikke det samme som fare, og de som ikke er overfølsomme tåler det godt.

Men som vanlig: er du usikker må du flytte til et annet rom eller annen etasje.

Det høres trygt ut når det bare er noen kvadratmeter og vinduer står oppe i det rommet.

Takk for svar! Jeg forbinder vel lukten med skadelig.. Siden man hører at de små så lett kan skades (hjernen) om man pusser opp. Vi er jo ikke i stua, men lukten er sterk synes jeg.

Ulv I Faarikaal

Takk for svar! Jeg forbinder vel lukten med skadelig.. Siden man hører at de små så lett kan skades (hjernen) om man pusser opp. Vi er jo ikke i stua, men lukten er sterk synes jeg.

Løsemiddelskade oppstår over tiår med yrkesmessig og konsentrert eksponering, ikke hobbymessig og husbruk.

Annonse

Gjest justmeis

Godt å høre:) Så de små kan godt være i lukten noen dager uten at det betyr noe?

Vet om en familie som flytta ut ungene til besteforeldrene eller noe slikt mens de gjorde lignende oppussing.Har ikke små babyer lett for å ikke tåle så mye som voksne personer?For min del ville jeg nok ha evakuert meg selv og ungen til det verste var over, for og være på den sikre siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...