Gå til innhold

Treffe noen på internett?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

24

• Ulv I Faarikaal

20

• tigertrollet

8

• carma

6

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Nå kan jeg ikke huske å ha møtt noen på DOL i RL, men ...

Da husker du enten dårlig, eller så har du kommet med usannheter tidligere.

Jeg husker nemlig tilbake til en diskusjon hvor du påsto at du hadde møtt flere, men kunne ikke si hvem grunnet at de ville være anonyme av en eller annen grunn.

Faen hva jeg husker! :)

Søstra mi traff samboeren sin gjennom 5 år på IRC.

Jeg klarer ikke stole nok på folk som jeg treffer via nettet lenger, om jeg ikke får muligheten til å treffe dem "live". Det er for sårende om man oppdager at "things aren't always what they seem" etter altfor lang tid...

Ulv I Faarikaal

Jeg husker nemlig tilbake til en diskusjon hvor du påsto at du hadde møtt flere, men kunne ikke si hvem grunnet at de ville være anonyme av en eller annen grunn.

Da husker du feil.

vel, lille ulvegutt er nok ikke av de mest pålitelige her inne:-)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Da har du god fantasi !

Sving opp med noe håndfast !

Det går ikke å komme opp med noe håndfast her på dol. Man kan jo bare nekte.

Hadde jeg bare husket hva denne diskusjonen dreide seg om så skulle jeg funnet linken, for den er ikke så gammel at den er borte.

Skal søke litt i natt når dere andre legger dere, og se hva jeg kan klare å komme opp med!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...