Gå til innhold

Newcastle-øll er bare SÅ godt!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skikkelig kraftig øll, men MED kullsyre. Ikke sånn som den Guinness-dritten. Prøv!

Åja... Trodde det var noe lignende Guiness, jeg. Har smakt den men den var ikke helt min stil. Måtte jo nesten spise den tykke faenskapen med skje.

Den skal prøves!

Åja... Trodde det var noe lignende Guiness, jeg. Har smakt den men den var ikke helt min stil. Måtte jo nesten spise den tykke faenskapen med skje.

Den skal prøves!

Faenskap er rette ordet. Newcastle er det beste kraftige øllet jeg veit om. Trenger ikke skrapes, men dog. Skikkelig god ettersmak.

Faenskap er rette ordet. Newcastle er det beste kraftige øllet jeg veit om. Trenger ikke skrapes, men dog. Skikkelig god ettersmak.

Får prøve den neste gang jeg er på en pub hvor de selger den.

Eventuelt stikke innom Jens Evensen. Mener å huske at de selger en del importøl der!

Annonse

Newcastele er sjefen i ølhylla, iallfall når det gjelder importøl. Av Norges mange herligheter er det frydenlund fatøl og bayer som regjerer.

Ikke visste jeg at du innehar så mange indre og åndelige verdier og kvaliteter. Stikkorda Frydenlund, fatøl og bayer er musikk i mine ører. Gratulerer!

Newcastle Brown Ale regnes faktisk som "verdens beste øl" flere steder i verden. Det er godt, men personlig blir jeg lei det etter en stund, da det er ganske søtt.

"..............."

Det kan nok tenkes.

Hva med ettersmaken? Det er jo den som er hovedsaka her.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...