Gå til innhold

Fjellpåske...sukk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker alle dere som skal feier god gammeldags påske på fjellet en deilig påske, med ønske om at dere får mye sol og røde neser....

Selv blir det hjemme påske i år...skal ha smått snart så det er klokest å holde seg hjemme....men jeg misunner dere veldig..

Gjest hjemmepåske
Skrevet

God påske til deg:) Vi er også hjemme i påsken. (Faktisk så er jeg ingen gå-på-ski person..)

Skrevet

Jeg skal feire påsken hjemme,eller rettere sagt,jeg skal ferire påsken på Kiwi i Hemsedal :o).Skal jobbe nesten 50 timer den neste uka :o(.

Det var den høyfjellspåska :o)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

En gjeng fra Hemsedal tar byferie i påsken, da de ellers vasser i påsketurister.

Skrevet

En gjeng fra Hemsedal tar byferie i påsken, da de ellers vasser i påsketurister.

De fleste av oss har ingen mulighet til å ta påskeferie i det hele tatt,da vi jobber omtrent dobbelt så mye som ellers i året :o(

Ulv I Faarikaal
Skrevet

De fleste av oss har ingen mulighet til å ta påskeferie i det hele tatt,da vi jobber omtrent dobbelt så mye som ellers i året :o(

Hvem er oss ?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Oss som bor i Hemsedal :o)

Aha.

I den forrige jobben hadde jeg en sjef/eier som skulle dra med alle ansatte dit fra Oslo for å gå på ski, julebord, kurs og noen fester der med hele bedriften, jeg måtte nesten gå til rettssak for å slippe å dra 25 mil hver gang.

Skrevet

Aha.

I den forrige jobben hadde jeg en sjef/eier som skulle dra med alle ansatte dit fra Oslo for å gå på ski, julebord, kurs og noen fester der med hele bedriften, jeg måtte nesten gå til rettssak for å slippe å dra 25 mil hver gang.

Huff da,stakkars deg.Livet er jammen hardt for noen :o)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Huff da,stakkars deg.Livet er jammen hardt for noen :o)

Fyren var besatt av hytteliv og Hemsedal, og kunne ikke forstå at ikke andre også var det. Det begynte å demre da alle nekta å dra. Han ene var fra Philippinene og hadde aldri sett et par ski. Han og jeg satt og drakk øl mens de andre gikk på ski.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...