Jane Skrevet 14. april 2003 Forfatter Del Skrevet 14. april 2003 Å så da var jeg ikke helt fjern altså :-) Fenger meg igrunn så lite, at jeg tenker på alt annet isteden, eller skravler så jeg ikke får hørt Canal digital - har du bestillt denne kanalen kun for BB..næææi vel? "Canal digital - har du bestillt denne kanalen kun for BB..næææi vel?" Canal digital er jo ingen kanal da. ;-) Jeg regner med at du veit det, du bare formulerte deg litt feil. Dessuten var det faktisk ikke jeg som bestilte BB, for det var gubben, enda han nesten aldri ser på det. Jeg ser nesten aldri på det selv heller. Disse fjollsene sitter jo bare der for det meste, og det er jo ikke så mye å se på. Jeg bare titter innom en gang i blandt for å se om det er noe action (og det er det nesten aldri). Ellers så bruker jeg å få med meg sendingene på tv-Norge. Ikke alle, men når jeg ikke har noe annet å ta meg til ser jeg på det. Så slæpp åff, shændy. Jeg er ikke _helt_ fortapt, men jeg synes det er artig å følge med litt. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100784-therese-i-bb/page/2/#findComment-573134 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.