Gjest Takk for meg Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Hei sett litt på denne "diskusjonen" deres her inne med interessante øyne. Personlig er mine meninger at: *Alle disse må ha potensiale en plass inni seg, siden de har kommet såpass langt. Jeanett var mye bedre enn både Linn & Tone - Anette,synes det var synd hun måtte ut pga alder grensen. I mine øyne har Linn alltid vært irriterende. Hun kan IKKE synge,og jeg har bare hatt noe imot henne fra første stund. Som en del sikkert husker var den første sangprestasjonen hennes elendig,og hun var veldig som fikk prøve på ny og det var den som førte henne til Oslo. Neeei,Linn håper jeg IKKE at vi hører mer fra. Når det gjelder Tone-Anette har hun nok ikke verdens beste stemme,nei,men jeg gar faktisk større sans for henne enn jeg har for Linn!!! Synes ikke David imponerer noe særlig heller,jeg! Han synger jo for høyt 9 av 10 ganger. Fredag imponerte han meg,men jeg mener fortsatt at han flyter på utseendet sitt og at han har store begrensninger med stemmen Personlig håper jeg også at Kurt vinner. Han synger nydelig,og jeg håper virkelig ikke at "fjortisjenter" som skal dømme folk pga utseende ødelegger dette for han. Gaute er også meget talentfull,men jeg holder fortsatt en knapp på kurt. 0 Siter
Gjest idol fan? Nei takk!! Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Idol er bare tull. De virker som en gjeng med fjortiser. Iallefall programlederne. Jeg blir helt nummen av Numme. Det er greit at han har en berømt far, men som entertainer er ikke sønnen noe tess. Og hva med all denne klemminga på hun med det lyse håret fra nord? Begge programlederne er sikkert lystne på henne. Dommerne er helt teite. Spesielt han speisa skalla med det fårete fliret. Han liker å ha makt, og det ser en på måten han oppfører seg på. Ole i Dole...sukk! Gå på gamlehjem!! 0 Siter
Gjest Høres ut som du har fulgt litt med uansett.. Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Idol er bare tull. De virker som en gjeng med fjortiser. Iallefall programlederne. Jeg blir helt nummen av Numme. Det er greit at han har en berømt far, men som entertainer er ikke sønnen noe tess. Og hva med all denne klemminga på hun med det lyse håret fra nord? Begge programlederne er sikkert lystne på henne. Dommerne er helt teite. Spesielt han speisa skalla med det fårete fliret. Han liker å ha makt, og det ser en på måten han oppfører seg på. Ole i Dole...sukk! Gå på gamlehjem!! Hvem er hun med det lyse håret fra nord?? 0 Siter
Gjest Gausdal Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Idol er bare tull. De virker som en gjeng med fjortiser. Iallefall programlederne. Jeg blir helt nummen av Numme. Det er greit at han har en berømt far, men som entertainer er ikke sønnen noe tess. Og hva med all denne klemminga på hun med det lyse håret fra nord? Begge programlederne er sikkert lystne på henne. Dommerne er helt teite. Spesielt han speisa skalla med det fårete fliret. Han liker å ha makt, og det ser en på måten han oppfører seg på. Ole i Dole...sukk! Gå på gamlehjem!! Hmm,du vet visst for mye til ikke og ha fulgt godt med ; p Min _personlige_ mening: Linn har fæl sangstemme, men er en litt flink låtskriver. Tone: Svak stemme,sjarmerende jente.Stemmen passer hennes stil.Men hun når ikke opp. Espen:For homo og femi for min del,stygg skrikende stemme.håper han ryker ut neste gang. Rebekka:midt på treet,men ikke bra nok til og vinne. Kurt:kul type, men ærlig talt,jeg begynner og bli lei av han og stemmen hans(for lite variasjon) Gaute:Sympatisk gutt med desidert beste stemme.Stor variasjon og vakker klang i stemmen(synger hele skalaen),Han bør VINNE, forde han har mye større spekter og spille på enn Kurt.Og jeg tror Gaute seiler opp som storfavoritt, forbi Kurt i løpet av de neste Idolprogrammene. 0 Siter
Gjest Liker Gaute. Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Hmm,du vet visst for mye til ikke og ha fulgt godt med ; p Min _personlige_ mening: Linn har fæl sangstemme, men er en litt flink låtskriver. Tone: Svak stemme,sjarmerende jente.Stemmen passer hennes stil.Men hun når ikke opp. Espen:For homo og femi for min del,stygg skrikende stemme.håper han ryker ut neste gang. Rebekka:midt på treet,men ikke bra nok til og vinne. Kurt:kul type, men ærlig talt,jeg begynner og bli lei av han og stemmen hans(for lite variasjon) Gaute:Sympatisk gutt med desidert beste stemme.Stor variasjon og vakker klang i stemmen(synger hele skalaen),Han bør VINNE, forde han har mye større spekter og spille på enn Kurt.Og jeg tror Gaute seiler opp som storfavoritt, forbi Kurt i løpet av de neste Idolprogrammene. . 0 Siter
Gjest Takk for meg Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 Hvem er hun med det lyse håret fra nord?? rebecca 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.