Gå til innhold

Hvor ofte har du storrengjøring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vasker vegger i stua og kjøkken to ganger i året. Resten langt sjeldnere.........omtrent aldri.

Gjest påskekaninen
Skrevet

Det spørs hva du mener med storrengjøring?..

Med det mener jeg at du rydder i ALLE skuffer og skap, vasker ekstra nøye i hjørner og kroker.. kaster ut ting du ikke bruker, vasker gardinene du ikke har vasket på mange år... vasker bak komfyren osv. Det tar jo så lang tid!

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Når hybelkaninene blir store som sakkosekker.

Skrevet

Kjøkkengardiner vaskes/ byttes ihvertfall to ganger pr. år, samt rydding/ vasking i skapene der inne omtrent samtidig. Ellers litt sånn pø om pø.

Skrevet

I henhold til din definisjon: aldri...Men må inrømme at jeg har lyst av og til, men da tar jeg meg et glass vann og roer meg ned ;-)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

*Flire*

Det er ikke no vits å vaske, om et halvt år er det like ille igjen.

tigertrollet
Skrevet

Har nettopp hatt! Det lukter grønnsåpe her. Deilig:-)

Skrevet

Jeg må si jeg bruker å være ganske flink like før jul, og nå på vårparten. Har faktisk store planer om å få gjort både det ene og det andre i dag. :-)

Skrevet

storrengjøring..?

*ser på hybelkaninene som fyker frem hver gang en ilder springer bak sofaen*

*host*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...