Gå til innhold

Erfaring med å bestille linser fra internett?

Anbefalte innlegg

Gjest papirtiger
Skrevet

Var hos optikeren og fikk vite at jeg har blitt mer nærsynt, sukk. Har hittil brukt briller, men linser frister litt. Men oj, så dyrt.

Syns forresten Krogh Optikk tar seg veldig grovt betalt. Linseopplæring 450 kroner, javel ja.

Så tilbake til spørsmålet, linser fra nett, noen som har gjort det? Hvor er det billigst å bestille fra? Jeg regner med at det er ordentlig vare man får.

Kikket litt her http://www.lenses4net.com/no/index.htm

Skrevet

Dette så for godt ut til å være sant! Jeg skal ihvertfall kun bestille linser herfra heretter. Linser til ned i 100 kroner måneden, det er jo helt vilt. De har riktignok ikke de jeg bruker vanligvis, men jeg har brukt mange av merkene de har før.

Hvis det er første gang du skal ha linser derimot ville jeg vært mer skeptisk, du bør prøve forskjellige typer hos optikeren din først. Også skal du jo måle diameter helst.. Og husk at linsestyrken er annerledes enn brillestyrken. Så du må vel uansett å få linseopplæring og prøving. Anbefaler Krogh på alle områder bortsett fra pris. Gikk til dem i alle år da jeg bodde i Oslo, og de er uslåelige på service og kunnskap.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...