Ulv I Faarikaal Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Mann 45 http://home.no.net/ulvikaal 0 Siter
tigertrollet Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Mann 45 http://home.no.net/ulvikaal Du og Amiga er så proffe med egne hjemmesider. Selv om Amiga leder med sin sexside:-P 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Du og Amiga er så proffe med egne hjemmesider. Selv om Amiga leder med sin sexside:-P Pøh ! Jeg har laget et utall nettsteder og mange hundre sider med alskens greier for andre. Det blir som skomakern's barn, bare at her går til og med skomaker'n barbeint. Jeg kommer sterkere tilbake, men linker gidder jeg ikke legge inn. Amiga er dessuten en liten gris, ikke sant Amiga ? Ta å send trollet den der med bikkja ? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Pøh ! Jeg har laget et utall nettsteder og mange hundre sider med alskens greier for andre. Det blir som skomakern's barn, bare at her går til og med skomaker'n barbeint. Jeg kommer sterkere tilbake, men linker gidder jeg ikke legge inn. Amiga er dessuten en liten gris, ikke sant Amiga ? Ta å send trollet den der med bikkja ? Stikk og piss! Hold hunder utenfor erru grei.*holder for øra* Se å ta på deg sko, Ulv. Kaldt å gå barbeint i april:) 0 Siter
naiv Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Tåpelig... er man over 18, så er man "mann", ikke "gutt". F.eks. kontaktannonse; Gutt 54, søker partner, bla, bla, bla... Ordlyden blir feil, ikke sant? Det er da forskjell på en 54-åring og en 18-åring! 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Åja... Jeg glemte tydligvis et tall, men jeg vet ikke da hvem det egentlig sier mest om. De som tror jeg er 8 eller meg. Nå må du greie å ta en fleip da, mann! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Nå må du greie å ta en fleip da, mann! Jeg har aldri tatt en fleip i hele mitt liv. Jeg er en seriøs person. Preget av alvor. En mann som lever i dypeste avmakt. 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Jeg har aldri tatt en fleip i hele mitt liv. Jeg er en seriøs person. Preget av alvor. En mann som lever i dypeste avmakt. Now you're talkin'!!!! 0 Siter
Amiga Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Pøh ! Jeg har laget et utall nettsteder og mange hundre sider med alskens greier for andre. Det blir som skomakern's barn, bare at her går til og med skomaker'n barbeint. Jeg kommer sterkere tilbake, men linker gidder jeg ikke legge inn. Amiga er dessuten en liten gris, ikke sant Amiga ? Ta å send trollet den der med bikkja ? Den med bikkja slettet jeg samme dag som jeg fikk den din gris! :-Þ Sender heller trollet andre linker. ;-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Den med bikkja slettet jeg samme dag som jeg fikk den din gris! :-Þ Sender heller trollet andre linker. ;-) *nikker* 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Stikk og piss! Hold hunder utenfor erru grei.*holder for øra* Se å ta på deg sko, Ulv. Kaldt å gå barbeint i april:) Voff-Voff ! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Den med bikkja slettet jeg samme dag som jeg fikk den din gris! :-Þ Sender heller trollet andre linker. ;-) Jeg har også sletta'n, merkelig nok. En skikkelig brukshund. Voff-voff. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Kvinnelig student, på 29 år, det vil være meg.. Boende i Oslo, med samboer og katt.. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Gutt, 8 år. Du var femten for noen dager siden. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Du var femten for noen dager siden. Jeg går litt opp og ned i alder. Det er noe som går i min familie. Jeg har også vært sykepleier fra Trøkstad. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Du også?*L* Jeg også vafforno? Jente? Skal si i fra hvis jeg blir kvinne.. :-) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Jeg går litt opp og ned i alder. Det er noe som går i min familie. Jeg har også vært sykepleier fra Trøkstad. Kunne godt tenke meg oppskriften på å gå ned i alder 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.