Triad Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 Pike, Jente, Kvinne, dame... alt i ett på 25 år* 0 Siter
Amiga Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 *nikker* Den kom i retur, du får heller sende meg en mail. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 Stikk og piss! Hold hunder utenfor erru grei.*holder for øra* Se å ta på deg sko, Ulv. Kaldt å gå barbeint i april:) Grand Danoisen led ikke overlast i _dette_ tilfelle, dama hadde sikkert smurt på noe som smakte veldig godt (etter slafselydene å dømme), det var det hele. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 Utlevd møkkakjerring. Ikke glad i deg selv i dag ? 0 Siter
carma Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 Jeg forblir et mysterium... Er du kar for din kilt, da? 0 Siter
Babette Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 Ikke glad i deg selv i dag ? Å jo, jeg simpelthen elsker utlevde møkkakjerringer. Gjør ikke du også? Tenk at det er galle som gjør dritten brun. Jeg som alltid har trodd at galle var grønn. Ulv, du har rokket ved barnetroen. Som du skjønner, dette har forårsaket litt av en livskrise for meg. Håper du husker hva jeg sikter til, ellers tror du vel jeg har tørna for alvor! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 Å jo, jeg simpelthen elsker utlevde møkkakjerringer. Gjør ikke du også? Tenk at det er galle som gjør dritten brun. Jeg som alltid har trodd at galle var grønn. Ulv, du har rokket ved barnetroen. Som du skjønner, dette har forårsaket litt av en livskrise for meg. Håper du husker hva jeg sikter til, ellers tror du vel jeg har tørna for alvor! Galle er vel grønn i utgangspunktet, men den gjør bæsjen brun i hvert fall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.